Rokken én jurken...

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Blauw jurkje
Blauw jurkje

Dit jurkje draag ik vanaf vandaag...vandaag gewinkeld in deze jurk.Deze jurk heeft ook grote vooraan opgestikte zakken...Kan je veel in kwijt.. Sleutels, gsm, smartphone 📱 (??) :D
Laatst gewijzigd door Kortrokje op 28 feb 2021 04:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Nog een heel leuk rokje,maar meer zomers...
Nog een heel leuk rokje,maar meer zomers...
Deze rok is zoals men ziet met een grote wijde elastische tailleband... Zit dus heel comfortabel.. Spant niks..En met zakken, steekzakken...dus handig weeral om de sleutels of gsm of smartphone 📱 in kwijt te kunnen.. :D
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Januca »

Leuk rokje zeg.
Ik heb gisteren iets dergelijks besteld bij AliExpress. Dat wordt mijn eerste rokje.
Hopelijk komt het snel
DiKo
Berichten: 146
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: Rokken én jurken...

Bericht door DiKo »

Hallo Kortrokje.
Heel leuk rokje zo te zien!
Waar heb je dat in de catalogus/online gezien? Zou ik ook wel willen hebben.
Diko
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

DiKo schreef: 28 feb 2021 12:46 Hallo Kortrokje.
Heel leuk rokje zo te zien!
Waar heb je dat in de catalogus/online gezien? Zou ik ook wel willen hebben.
Diko
Hoi DiKo dat rokje heb ik gekocht vorig jaar, bij BonPrix, het is dus al een oudje... Maar een leuk...luchtig..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

DiKo schreef: 28 feb 2021 12:46 Hallo Kortrokje.
Heel leuk rokje zo te zien!
Waar heb je dat in de catalogus/online gezien? Zou ik ook wel willen hebben.
Diko
Hoi DiKo dat rokje heb ik gekocht vorig jaar, bij BonPrix, het is dus al een oudje... Maar een leuk...luchtig..
Januca schreef: 28 feb 2021 10:53 Leuk rokje zeg.
Ik heb gisteren iets dergelijks besteld bij AliExpress. Dat wordt mijn eerste rokje.
Hopelijk komt het snel

Hoi Januca, hopelijk heb je er veel plezier aan. .
Rokjes en jurkjes zijn hét van hét..
Ik draag de laatste tijd, sinds vorige zomer zeg maar, voornamelijk jurken.. ik weeg een 119 kg en 👗 jurken trek ik heel makkelijk aan...Maar ik verloochen mijn rokken niet hoor...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Ik met mijn blauwe jurk....
Ik met mijn blauwe jurk....
Deze jurk komt zoals de laatste jaren ook weer van BonPrix... Ikzelf ben heel tevreden van de kwaliteit van de rokken en 👗 jurken, alsook van de prijs... En vooral de snelle levering...zelfs in coronatijden heb ik de bestelling op drie tot vier dagen thuisgeleverd.
Dus heel goed.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 351
Lid geworden op: 10 aug 2019 20:18
Locatie: Belgenland

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Rik »

Kortrokje schreef: 01 mar 2021 01:06 Deze jurk komt zoals de laatste jaren ook weer van BonPrix... Ikzelf ben heel tevreden van de kwaliteit van de rokken en 👗 jurken, alsook van de prijs... En vooral de snelle levering...zelfs in coronatijden heb ik de bestelling op drie tot vier dagen thuisgeleverd.
Dus heel goed.
Als je foto's post waarin de jurk niet in zijn geheel te zien is zegt ons dat eigenlijk niet veel hoor :)
Na vele jaren stiekem nu eindelijk ook dagelijks thuis bij de vrouw in rok(je), zelden nog broek of shorts.
Als de vrouwen meestal in broeken lopen is het aan de mannen toegestaan om in rokken te lopen.
Gebruikersavatar
Januca
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 feb 2021 16:23
Locatie: Gasselte

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Januca »

Uiteraard heb ik gekeken bij Bonprix en daar veel leuke en draagbare rokjes gezien.
Ik wacht nu eerst op wat ik besteld heb.
Ik wil langzaam op gang komen met mijn veranderingen voor mijn familie.
Of dat verstandig is weet ik natuurlijk nog niet. Maar ik moet ergens beginnen en op dit moment lijkt mij een langzame start het beste.
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 511
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: Rokken én jurken...

Bericht door Kortrokje »

Januca schreef: 01 mar 2021 20:12 Uiteraard heb ik gekeken bij Bonprix en daar veel leuke en draagbare rokjes gezien.
Ik wacht nu eerst op wat ik besteld heb.
Ik wil langzaam op gang komen met mijn veranderingen voor mijn familie.
Of dat verstandig is weet ik natuurlijk nog niet. Maar ik moet ergens beginnen en op dit moment lijkt mij een langzame start het beste.
Ja uiteraard Januca, zoiets moet ieder voor zich uitmaken, wat en hoe en of?(???)
Ik draag rokken en 👗 jurken sinds 1995-97,maar enkel in huis, toen.Niemand die dat toen ook wist,uiteraard.
Ik ben alleen, geen familie meer..
Een aantal jaren geleden durfde ik hier in onze straat al eens buitenkomen in onderrok,onderjurk, slaapkleed,rok,kleed enzo...En toen heb ik op een gegeven moment de knop volledig omgedraaid en ben in 2019, op 7 maart 2019 naar de colruyt winkel geweest in een jeansrok...En sindsdien is het bij mij elke dag enkel rokken of 👗 jurken....Ik zeg er onmiddellijk nog eens bij, ik heb geen familie meer en ben 67 jaar, dus ik ben aan niemand iets van uitleg verschuldigd. En er is niemand die ik daardoor onrecht aandoe...
Ik wens je een goeie keuze toe.. Vergeet één ding niet, je kan enkel jouw leven leven, en je hebt maar één leven, je kan niet iedereen tegemoetkomen in keuzes ... De keuze ligt enkel bij jou.
Succes...En geniet van jouw rokje(s)....
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie