Dance parade Rotterdam

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Dance parade Rotterdam

Bericht door andre »

IK ben gisteren ff naar Rotterdam geweest wezen feesten en stappen om dat daar de dance parade was( erg gezellig maar wel n kloten end ryden van uit groningen ) maar ik zie ook op dit soort evenementen dat de mannen rok en kilt z'n antree doet. Ik heb maar liefst 17 mannen/jongens gespot daar in een kilt/korte rok en lek niet eens gek en volgens mij hebben de anderen het niet eens door zo ets weer een reden voor mij om er zelf ook een aante schaffen.

andre
Peter v

Re: Dance parade Rotterdam

Bericht door Peter v »

Hallo andre, het is zeker de mooeite waard een (vele) rok aan te schaffen, even zoeken in de dames kleding zaken, en je vindt vast wel wat geschikts.
Je moet er nu snel bij zijn, en als je geluk hebt, zeker nu met de opruiming, vind je een mooie merk rok voor een voordelige prijs. :P

Het is zo heerlijk in een rok te kunnen wanneer ja dat zelf wilt. Ik hoef vanzelf niet altijd in een rok te lopen, maar ik geniet er wel van! 8-) :lol: :lol:

Rok ze! :lol:

vr. gr.
Peter v.

Ps.
Ben vandaag weer de hele middig in rok in Drachten geweest. Vond een leuke stretch spijker rok, iets onder de knie bij M & S mode. Ik vond de rok iets te ruim, heb de winkel juffrouw gevraagd, ik in die rok, wat ze van de pas vorm vond, wij vonden tesamen dat het net wat te groot was (44) , dus maar weer terug hangen. Zij belde met de vestiging in Heerenveen, en daar hing nog een maat 42. Ik ga die morgen halen. 8-) :lol: :lol:
Plaats reactie