meneer, bent u homo?

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door Jos »

waarom zou een die zo gekleed is door een vrouw een sexy kunnen worden gevonden??
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door RokSterNL »

Wat maakt het nu uit of je rokken draagt met een vrouwelijke uitstraling, om dan nu maar het woord vrouwelijk te noemen. Als je je prettig voelt in zulk soort rokken, draag ze dan gewoon, en wees jezelf. Alle rokken moeten gewoon unisexrokken worden. Al zal dat nog wel lang een utopie blijven, want als het al zo lang duurt om de modebroeders/zusters zover te krijgen dat ze uberhaupt in zien dat mannen het dragen van een rok ook een voorrecht vinden, dan kunnen we daar al helemaal wachten tot Sint Juttemus.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door Ludwigcw »

Gisteren een fotootje tegen gekomen dat mijn man in rok panty pumps kan illustreren.

Afbeelding

En wie van de mannen alhier krijgt er nu een kortsluiting in zijn hoofd.
Voor mij is het zeker sexy kledij ( toch de onderste helft ) maar ik blijf er toch duidelijk 3 mannen in herkennen.
Krijg er zeker geen erotische gevoelens bij, alhoewel ik ( als alles orgineel is en er niet met de foto geknipt en geplakt is )
vind dat de model van hun benen zeker niet moeten onderdoen voor welgevormde vrouwen benen.
Waarom zouden mannen er ook niet sexy gekleed mogen bijgaan en hun lichamelijke troeven uitspelen .


Ludwigcw
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door RokSterNL »

Ludwigcw, Ben het volkomen met je eens. Ik zie hier ook gewoon 3 mannen die er naar mijn smaak ook beter gekleed bij lopen dan de gemiddelde man die geen rok draagt. Of wij dit echter mee zullen maken dat het ooit zover komt, daarbij zet ik jammergenoeg hele ????????????????????, Maar perfect dat je dit hier wel even onder onze aandacht hebt gebracht.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door willi »

Ik ben ervan overtuigd dat het de benen van vrouwen zijn.
Je kunt het zien aan de overgang van de rokken naar de benen.
Jammer, maar dit zijn echt vrouwenbenen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door rokwens »

ik denk dat je gelijk hebt Willy, maar het is het algemeen beeld dat telt he.
Waar werd deze foto in gepubliceerd ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door Ludwigcw »

Ik heb de foto gevonden op volgende site, als schoenliefhebber zal je wel begrijpen dat ik daar ook af en toe eens langskom, om te zien wat er op gebied van "heels for men " beweegt in de wereld.

Link :
http://highheelspassion.blogspot.com/

Posting van een paar dagen terug, dus iets omlaag scrollen.

De link aldaar verwijst naar flickr...., dus wijzer zullen we er niet van worden. Zoals in mijn vorige posting vermeld heb ik ook mijn twijfels over de echtheid van de foto, komt mij nogal kunstmatig over. Maar er zijn zeker mannen die zo gelijkaardige benen bezitten. Als je naar de posting datum zie op die site, zal je zien dat ze net op het goede moment kwam om mijn vorige posting in dit topic te illustreren, los van het feit of ze echt is. Nu op bovenstaande site staan er genoeg onvervalste foto's van mannen op hoge hakken maar meestal gecombineerd met broek. Zelfs in schoenwereld zal er de tendens zijn van één als, nu nog vrouwkledingstuk bestempeld, kledingstuk aandoen en de rest mannelijk, om zeker nog als man herkent te worden.

Groetjes Ludwigcw
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: meneer, bent u homo?

Bericht door Viqueen »

Helemaal met jullie eens.Mooie foto trouwens,goed gevonden.En het kunnen wel degelijk mannenbenen zijn,want die van mij zien er ook zo uit.

Vrouwenbenen zien er ook niet allemaal hetzelfde uit.

Deze foto bewijst maar eens te meer dat je gewoon ' Man ' kunt zijn,en toch erotische kleding aan kunt...en waarom ook niet?De samen leving houd moedwillig in stand dat alleen vrouwen zich ' sexy ' willen voelen,maar aangezien je als man ook hormonen hebt is de kans aanwezig dat je als man dezelfde behoefte hebt...

En dat staat los van het feit of je het nou mooi vind of niet,of dat andere mannen jaloers worden dat ze andere mannen zo zien,of dat ze zelfs agressief worden of weet ik wat allemaal...
Plaats reactie