Uitgaan/stappen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
robin
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:43
Locatie: arnhem
Contacteer:

Uitgaan/stappen

Bericht door robin »

hoi
Ik ben sinds kort naar mijn vrouw open een gesprek aangegaan dat ik bi ben en onze verhouding is heel goed en ze laat me dan ook vrij in het kiezen waar ik uit wil gaan. De sfeer van gay/gayminded mensen is erg relaxt en daar kun je gewoon jezelf zijn. En ik kan me daar dan ook heerlijk in rok/kilt/sarong verschijnen zonder vervelende opmerkingen. Alleen nu nog ff uitzoeken waar lekkere dans muziek word gedraaid . Voor mij gn nederlands talig/house of electro of R&B. Gewoon 60/70/80 tig jarige dansmuziek.
Ik heb zelf het idee dat het rokken dragen mij een prettig gevoel geeft doordat ik dan toch meer mijn vrouwelijke kant meer naar voor voel gaan. En dat is fijn.
groetjes

robin uit arnhem
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door RokSterNL »

Hallo Robin,

Allereerst welkom op het Rok voor mannenforum.

Ben wel benieuwd naar een aantal dingen.


1. Hoe ben je eigenlijk deze site tegen gekomen/wist je van het bestaan hiervan ?

2. Hoe lang draag jij eigenlijk al rokken ?

3. Wist jou vrouw daar voordien van af dat jij rokken droeg/draagt ?

4. Draag je ze ook in het openbaar als je niet uitgaat ?

Hopelijk dat we meer van je mogen lezen t.z.t.

Groetjes van RokSterNL
andre
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 aug 2007 18:56
Locatie: Groningen-stad

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door andre »

Nou uitgaan weet ik wel een paar adressjes

1 Golden arm in Groningen
2 Jimmy Whoo in Amsterdam
3 Gay Palace in Rotterdam
4 De Lellebel in Amsterdam
5 De Rits in Groningen
6 Bonaparte Rotterdam
7 4men in den Bosch
8 Club underwear in Arnhem
Gebruikersavatar
robin
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:43
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door robin »

RokSterNL schreef:Hallo Robin,

Allereerst welkom op het Rok voor mannenforum.

Ben wel benieuwd naar een aantal dingen.


1. Hoe ben je eigenlijk deze site tegen gekomen/wist je van het bestaan hiervan ?
browsende op internet
2. Hoe lang draag jij eigenlijk al rokken ?
een jaar of 6 a 7
3. Wist jou vrouw daar voordien van af dat jij rokken droeg/draagt ?
ja mijn vrouw en kinderen weten dit vanaf het begin
4. Draag je ze ook in het openbaar als je niet uitgaat ?
ja ook gewoon winkelend/zelfs in de stad en supermarkt
Hopelijk dat we meer van je mogen lezen t.z.t.
GRoetje robin
Groetjes van RokSterNL
Gebruikersavatar
robin
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:43
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door robin »

andre schreef:Nou uitgaan weet ik wel een paar adressjes


Tja ik was er al een beetje uit/ook qua muziek en gayminded mensen een fijne sfeer om jezelf te kunnen zijn/ik ga er weer spoedig op zaterdag avond heen
8 Club underwear in Arnhem
:D

groetjes robin uit arnhem ga je mee? ik msn :
modelrob@hotmail.com
Peter v

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door Peter v »

Hallo Robin, dit is interessant, je bent de eerste op deze site waarvan ik lees dat je bi bent. Bi is niet hetzelfde als gay toch?

Wat mij interesseert is dragen Gay of Bi mannen rokken en ander vrouw gerelateerd kleding?
Ik meende dat zij dat juist niet deden.

Al is ieder mannelijk rok drager welkom op deze forum, het beeld naar buiten toe wat wij willen uitstralen algemeen gesproken overwegend Hetero mannen die een rok i.p.v. een broek willen dragen. dit is gemakkelijker te overzien dan ook nog mannen met ander sexueel geaardheid. Maar natuurlijk kan elke MAN ongeacht zijn sexueel voorkeur, geaardheid gewoon een rok dragen.

Wat is jou ervaring van het dragen in het openbaar? Hoe reageert men naar jou, en heb je verder mannelijke kleding aan?

Als jij werk hebt, hoe vaak draag je per week en rok in het openbaar?

Mijn idee is dat er voor de meeste rok dragers er weinig gelegenheid is na het werk om nog in het openbaar te kunnen dragen. Meestal ga je zo wie zo niet meer nog weg als je eenmaal thuis bent gekomen.

Wat ik mij afvraag is wat het zien van mannen in rok in de ""Homo, Gay "" scene zal doen voor de imago van de man in rok.

Wat denk jij daar van?

Zijn er veel meer mannen in rok in die scene?

Ik vind natuurlijk het zelf prima dat mannen ongeacht hun sexueel geaardheid rokken dragen. het is maar de vraag of anderen het kunnen begrijpen.

Vr. Gr.
Peter v.
Gebruikersavatar
robin
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:43
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door robin »

Voor mij is een rok dragen een soort compensatie van mijn bi gevoelens(het vrouwelijke in mij naar buiten laten komen). Wanneer ik bv. werk kan ik daar een rok dragen. Ja ik draag wnneer ik er zin in heb zeker ook wel broeken. In het contact met de gayminded mensen ben ik een uitgaans plek aan het zoeken waar ik mezelf kan zijn. Ik ga zo spoedig mogelijk een kijken in club underwear(er komen daar allelei mensen/iet wat alternatief, word ook wel gezegd. Maar ik ga eerst maar eens uit in mijn kilt want daar is niemand op tegen en krijg ik alleen pos reacties op.
groetje robin
ps ik zoek gewoon een plek waar ik evt ook bimensen tegen kan komen.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door RokSterNL »

Hoi Robin,

Allereerst bedankt voor je antwoorden op mijn vragen.

Ik kan mij dat heel goed voorstellen dat jij óók een rok draagt uit oogpunt van je gevoel. Misschien toch ook om een bevestiging en steun aan je gevoel te geven hiermee. Je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. Ik hoop dat ik het een beetje goed verwoord en zie.

Groetjes van RokSterNL
Peter v

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door Peter v »

robin schreef:Voor mij is een rok dragen een soort compensatie van mijn bi gevoelens(het vrouwelijke in mij naar buiten laten komen). Wanneer ik bv. werk kan ik daar een rok dragen. Ja ik draag wnneer ik er zin in heb zeker ook wel broeken. In het contact met de gayminded mensen ben ik een uitgaans plek aan het zoeken waar ik mezelf kan zijn. Ik ga zo spoedig mogelijk een kijken in club underwear(er komen daar allelei mensen/iet wat alternatief, word ook wel gezegd. Maar ik ga eerst maar eens uit in mijn kilt want daar is niemand op tegen en krijg ik alleen pos reacties op.
groetje robin
ps ik zoek gewoon een plek waar ik evt ook bimensen tegen kan komen.
Wat leuk voor je, teneerste dat je partner er mee om kan gaan. ten tweede ik heb ook vrouwelijke gevoelens, maar ben geen Bi (niet dat ik het weet). Zou jou creativiteit ook mee te maken hebben met het uiteindelijk Bi zijn? Of tenminste met de vrouwelijke gevoelens?

Leuk dat je ook een kilt draagt, die zijn ook heel mooie mannen rokken. En wat geweldig dat je zo vaak en veel een rok kunt dragen omdat het tijdens je werk kan. Iets wat nu nog vrijwel nergens kan. :shock: :evil: :evil: :( :(

Het is leuk rok dragers uit het creative werk gebied te hebben, daar zul je ook vast ook alternatieve mannen vinden wat een beetje meer kleur mee brengt dan de doorsnee man. ( positief bedoeld) Laat wat van je horen als je wat ervaring op doet met ander mannen rok dragers hoe zij het beleven, omdat je de rok zo veel draagt is de kans daar op 1000 maal groter dan anders. Laat ook meningen en standpunten van mensen horen als je die krijgt, mits je dat wilt natuurlijk. 8-)

Er zijn zo weinig (aantallen niet bekend) die in hun dagelijkse doen en laten een rok kunnen dragen. :( Dus van die weinige moeten wij het hebben.

Vr. gr.
Peter v.
Gebruikersavatar
robin
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2007 14:43
Locatie: arnhem
Contacteer:

Re: Uitgaan/stappen

Bericht door robin »

Gisteren avond/nacht uit geweest in een cafe (de spring te arnhem) en daarna naar discotheek (club underwear te arnhem). Ik in blauwe gebaticte wikkelrok. Het was niemand een probleem.
Plaats reactie