Vrienden op de hoogte brengen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
Robert
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mar 2009 09:43
Locatie: Oost-Vlaanderen België

Vrienden op de hoogte brengen

Bericht door Robert »

Vorige week heb ik een avondwandeling in rok gemaakt. Slechts één jong koppeltje tegengekomen. Niet echt een reactie gekregen. Het meisje keek even naar mijn rok maar reageerde verder niet. De jongen had het waarschijnlijk zelfs niet gezien.

Toen ik thuiskwam heb ik vrienden aan de telefoon gekregen, ik heb hen vertelt dat ik soms een rok draag. Hun reactie was er 1 van verbazing maar ook van begrip. Een vriend zag dat rokdragen niet direct bij mij passen. Maar hij kon wel begrijpen dat een rok leuker draagt dan een broek. Zijn vriendin vond het stoer en getuigen van lef om met rok openbaar te lopen.

s'Anderendaags waren ze bij mij op bezoek met oudejaar en hebben we hier verder over gepraat. Alleen maar positieve reacties gekregen.

De dag dat ik in rok bij hen op bezoek ga is dus niet zover meer af, ik kijk er zelfs naar uit.

Robert
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Vrienden op de hoogte brengen

Bericht door Wiha »

Geweldig Robert. Dat is echt een grote stap die je daarmee gedaan hebt om het hun te vertellen. Ik neem aan dat je erg nerveus was. Hou ons op de hoogte van je vorderingen en vooral natuurlijk als de eerste keer zover komt dat je bij je vrienden op bezoek gaat in rok......... Voor jou lijkt het dus op een goed begin dit jaar qua rok dragen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Vrienden op de hoogte brengen

Bericht door Jos »

een hele goede manier om het nieuwe jaar in te gaan Robert.
Ik vind het heel moedig om zo snel vrienden te vertellen; ga zo door. wij hopen er nog veel van te horen en veel rokplezier.
Misschien een idee om eens foto van je outfit op het forum te plaatsen
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Vrienden op de hoogte brengen

Bericht door masker »

Robert, wat goed van je dat je het verteld hebt. zeker een dappere manier om het nieuwe jaar te starten.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Robert
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mar 2009 09:43
Locatie: Oost-Vlaanderen België

Re: Vrienden op de hoogte brengen

Bericht door Robert »

Inderdaad nerveus was ik wel. Het spookte al een tijdje door mijn hoofd om de vrienden op de hoogte te brengen. Achteraf een hele opluchting. Geen verstoppertje meer spelen. Gewoon dragen waar ik zin in heb. Het weer laat het nu niet direct meer toe om in rok buiten te komen maar vanaf het warmer wordt zal ik wel soms openbaar in rok verschijnen.
Wel leuk om positieve reacties te krijgen en een goed begin van het nieuwe jaar.

Foto van outfit kan je zien in voorziene "afdeling" :)

Robert
Plaats reactie