Vraagje aan Masker

Algemene ervaringen met het rok dragen
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Vraagje aan Masker

Bericht door willi »

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Onze Masker in gothic. Wauw! Onlangs zag ik een meisje of jonge vrouw lopen helemaal volgens de regel gothic, ze zag er fantastisch uit in een lange rok met prachtige kettingen en een heel bijzonder, kort jasje. Ze had zeer lang zwart haar en haar make-up was een kunstwerk op zich. Wat ze aan haar voeten had kon ik niet zien, maar ik heb begrepen dat dat meestal - ook voor vrouwen - hoge schoenen zijn.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 230
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: Vraagje aan Masker

Bericht door john »

Als "gothics" (zowel jongens als meisjes) zie lopen dan heb ik altijd veel bewondering voor hun durf om er zo extreem bij te lopen.
Aan de ene kant zou ik daar ook wel wat meer lef voor willen hebben. Aan de andere kant is het mij ook wel weer vaak "te veel" van het goede.
Ook vind ik het heel lastig om deze mensen aan te spreken. En dan ook mijn bewondering uit te spreken of gewoon eens wat meer te weten te komen over hun life-style.

Eigenlijk geldt dat ook een beetje voor de Fantasy- en LARP-mensen. Op zo'n beurs of festival ben als 'burger" gewoon een beetje undressed.

Toch lijkt het mij best eens leuk met iemand zo'n festival te bezoeken.

John

(Voor wie niet weet wat LARP betekent: Live Action Role Playing oftewel "gewone" mensen die in hun vrije tijd ridders, jonkvrouwen, griezels, heksen en trollen of elf spellen spelen.)
Plaats reactie