Balen!

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Balen!

Bericht door willi »

Ik zoek me rot naar een (3/4) lange soepelvallende, liefst gedessineerde rok, maar vind slechts transparante frutsels met bloemetjes en glitters. Waarschijnlijk is ‘t het verkeerde seizoen voor ‘gewone’ rokken.
Onlangs dacht ik toch wat gevonden te hebben, een mooie lange rok met een dessin in blauwtinten. Maar helaas, het was geen rok; het was een strapless jurk. Dat was balen!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Balen!

Bericht door Jos »

strapless jurkjes kunnen ook vaak als langere rok worden gedragen, dit wordt vaker door de verko(o)p(st)er aangegeven; dus wie weet.
Maar buiten dit is het natuurlijk niet het beste seizoen om op zoek te gaan naar een langere rok, die niet super zomers en dus heel luchtig is. Blijf zoeken willi, misschien eens proberen op marktplaats of zo, daar zijn ze niet zo seizoen gebonden :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Balen!

Bericht door masker »

Het was mij ook al opgevallen dat de wat langere rokken slecht vertegenwoordigd zijn.
mogelijk dat je nog wat kan vinden in de 2e hands kledingwinkels.
succes met zoeken
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Balen!

Bericht door rokwens »

Nu het volop mode is om korte leggings en broeken onder rokken te dragen is de grens
voor velen wellicht kleiner geworden om kortere rokken en kleedjes te dragen.
Vandaar dat de wat langere rokken misschien minder in aanbod zijn.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Plaats reactie