Wat een hitte hè?

Algemene ervaringen met het rok dragen
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Wat een hitte hè?

Bericht door willi »

Wat ’n hitte hè?
Het raam van m’n studio staat wijd open, maar dat maakt niet veel verschil.
Loes zit buiten in een spetterende bikini onder het bladerdak van onze prunus japonica.
Zij kan dat doen met haar maatje 34/36, en met alle goede verhoudingen op de juiste plaats.
“Trek toch ook wat uit!” roept ze verzuchtend.
‘Trek toch ook wat uit’. Ja hoor, ik zie me al zitten met die ontklede wanverhoudingen van de standaard Noordeuropeze man; al bevind ik me slechts in m’n eentje op de eerste verdieping achter een toetsenbord en een beeldscherm.
Ook ik wil graag in een aanvaardbaar gevormde constitutie mijn werkzaamheden verrichten, dus volhard ik in mijn tuniek, slip en bril, want daarin zie ik er tenminste een stuk beter uit.
Laatst gewijzigd door willi op 29 jun 2010 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door Jos »

dan moet je net doen als ik willi,

alles uit, zwembroek aan en dan een heeeerlijke duik nemen in het zwembad in de tuin om af en toe even te kunnen afkoelen.
Er zijn ook dagen, dat je je moet ontspannen, het werk het werk laten en het lichaam, mooi of niet, heerlijk ontspannen. :D
En vergeet niet, dat een gebruind lichaam er altijd mooier uitziet als met een bleke witte huid ;)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door RokSterNL »

Jos schreef:dan moet je net doen als ik willi,

alles uit, zwembroek aan en dan een heeeerlijke duik nemen in het zwembad in de tuin om af en toe even te kunnen afkoelen.
Er zijn ook dagen, dat je je moet ontspannen, het werk het werk laten en het lichaam, mooi of niet, heerlijk ontspannen. :D
En vergeet niet, dat een gebruind lichaam er altijd mooier uitziet als met een bleke witte huid ;)
Als we dan toch voor de rok gaan, dan ook een zwemrok :lol:
Gebruikersavatar
jptje
Berichten: 392
Lid geworden op: 01 jan 2008 11:42
Locatie: helmond,noord-brabant,nederland

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door jptje »

vrijdag nog warmer 30 tot lokaal 35 graden.
zwem weer dus :D
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door musa »

Ik ben met mijn zoontje gaan zwemmen in het zwembad ,het strand is te gevaarlijk voor kinderen,als je toch met kindjes naar strand gaat ga dan na 16.00 dan is het gevaar voor verbranding min (ook kinderen goed insmeren (factor 30)

Dat terzijde en heel buiten de kwestie ben ik blij dat het aan onze kust verdraagbaar warm is :D
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door RokSterNL »

Musa, als het lekker warm is, ze verkopen tegenwoordig al rokken met daaronder een ventilator. Alleen moet je wel uitkijken dat je klepel er niet afgehakt wordt. :lol:
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door masker »

mijn werkkamer 28,5, buiten 29,8
waarschijnlijk heeft dit verder geen uitleg nodig.

HEET!!!!!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door Ludwigcw »

Vorig jaar in juli naar Kandanhar ( Afghanistan ) geweest, 48° in de schaduw, als je daar 500 meter wandelde kreeg je al hardkloppingen. Overal wel Airco's maar als je terug buiten kwam was je direct een halve meter kleiner van de warmte die op je viel.

Ludwigcw
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door masker »

pffff daar ga je toch bijna dood aan
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Wat een hitte hè?

Bericht door RokSterNL »

Ludwigcw schreef:Vorig jaar in juli naar Kandanhar ( Afghanistan ) geweest, 48° in de schaduw, als je daar 500 meter wandelde kreeg je al hardkloppingen. Overal wel Airco's maar als je terug buiten kwam was je direct een halve meter kleiner van de warmte die op je viel.

Ludwigcw

Het is net een muur als je dan van de koelte naar buiten komt, van wammes !
Plaats reactie