pumps en geld

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Peter v

pumps en geld

Bericht door Peter v »

'S avonds 21 uur 24 Okt. Ik droeg pumps met naald hakken voor de verandering, en voor het eerst in het openbaar, Was net een uur in V&D geweest, (8cm achterkant schoen, mij hoog genoeg, maar een tussen maat is er vrijwel niet. ) met mijn lange heren overjas.Knie lang zwart grijs bloem motief rok, zwarte maillot.

Ik was in de stad, nog na sluiting tijd, en passeerde twee jongens, een jaar of achttien, één vroeg wat aan mij, en voelend dat het veilig was, beantwoorde ik die vraag. hij zei tegen de ander: ik krijg 12,50 van je. Hij had gezegd een man in pumps gezien te hebben, de ander sloot daarop een weddenschap. hij verloor. Ik werd gevraagd waarom ik die pumps aan had, ging niet eens over de rok, denk ik. Ik zei dat ik ze mooi bij mijn rok vond staan, dat ze niet super in het dragen waren. Dat je sommige dingen gewoon doet omdat je ze leuk vindt. Die jongens deden heel gewoon, VANZELF, alweer een teken dat het bijna nooit een probleem oplevert. Ik merkte wel dat ik bekijks kreeg in de warenhuis, iets meer aandachtig dacht ik dan anders. Maar geen starende of geschokte mensen.

Hoge hakken is niet mijn eerste keus, maar ze staan toch wel erg leuk bij en rok.
Ze vangen ook meer aandacht, waar ik nu het niet om doe. Eerst denk je dat doe ik niet, maar als je het toch een keer gedaan heb, blijkt het niet zo'n issue te zijn. En zo kan het dat je verder evolueert met het rok dragen dan aanvankelijk gedacht.

Peter v
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: pumps en geld

Bericht door Roktom »

Dat je op die dingen kan lopen?
Ik ben echt niet zo iemand van dat doe ik niet, maar op pumps.
Met mijn maat 42 kom je toch in de onbetaalbare prijzen uit.
Ik heb ooit eens een korte bloemetjes jurk gekocht, in een opwelling, en er mee over straat gelopen.
Niemand keek naar me, dus het kan wel.
Ik kan je vertellen dat ik het nog gekker heb gemaakt, gewoon om te kijken wat er gebeurt.
Maar er gebeurde niets.
Als je wilt weten hoe ik er bij liep, even een prive email via het forum s.v.p.
Ik ga dat hier niet vertellen, is te.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Plaats reactie