Winkelen bij IKEA

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

Winkelen bij IKEA

Bericht door Jan/Jannette »

Wel gisteren (Zaterdag) was ik in het zuiden des land Maastricht met de familie deze keer was ik wederom gewoon in rok mee gegaan wat ik trouwens altijd doe. Maar nu moesten we naar een paar studenten waarvan een nieuwe meubels nodig had ( mijn Neefje) we deze kan mij niet anders dan dat ik in rok rond loop maar zijn huis genoten hadden mij natuurlijk nog nooit gezien ik kreeg wel complimenten dat ik dat zo aandurfde maar ja in Maastricht is geen IKEA dus op naar Heerlen een bomvolle parkeer plaats en binnen nog drukker heerlijk gewinkeld en op een paar kleine kinderen na niemand die wat over mijn rok dragen zij ook niet in de koffiebar waar ik naast een paar lieve dames geen zitten.
Zo zie je maar als je gewoon gedraag val je niet eens op in de menigte.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Winkelen bij IKEA

Bericht door Jos »

Jan/Jannette schreef:Zo zie je maar als je gewoon gedraag val je niet eens op in de menigte.
Ik ben het niet helemaal met je eens, Jan. Ik kom regelmatig in rok in deze Ikea, want ik woon daar 5 minuten vandaan, en zie veel mensen mij nakijken (handig die spiegels, zo hier en daar :) ) en alleen tegen elkaar iets zeggen of wijzen.
En ze zijn mij natuurlijk al gewend :lol: :lol: :lol: ;)
een fervent rokdrager
Plaats reactie