Verslavingstest.

Algemene ervaringen met het rok dragen
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Zo zie je maar, vrouwen verschillen vaak enorm van elkaar; gelukkig!
Ik heb mijn vrouw ontmoet bij gezamenlijke kennissen.
Ze viel zelfs tussen dat jeugdige gezelschap op door haar kleding. Superkort rokje of hotpants (het verschil was haast niet te zien) + over de knie laarzen + transparante kousen + een minimaal truitje dat nog net alles bedekte. Ze kon ’t hebben. Ze werd geroemd om haar benen.

Soms draagt ze dat nog wel ‘ns. Als het kán.
Haar opmerking is dan ook altijd: ik wil ‘mooie ‘benen’ zien! Ook die van jou. (ikke dus)

Persoonlijk vind ik knielange tot lange rokken makkelijker te combineren. Het heeft ook veel meer stijl.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

Treintje:
Mik had tijdens de laatste bijeenkomst een lange rok aan maar oogde absoluut niet tuttig. Het hangt natuurlijk van de rok zelf af, maar ook van de rest van de outfit af. Een rok die op zichzelf misschien wat tuttig is, kan toch aan de basis staan van een brutale, zelfbewuste outfit. Het komt dan heel erg op de rest van de outfit en accessoires aan.
Dank je wel, Treintje.

Ik denk dat het vooral een kwestie is van goed/onbevooroordeeld in de spiegel kijken. Die balletrok is extreem lang en extreem wijd. Maar iemand die wat kort is, kan dat meestal niet hebben. Dan is het een stuk lastiger om er toch iets leuks van te maken.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Wat heerlijk, ik kan ’t een keer met je eens zijn Mik. Een lange rok staat iemand die lang is uitstekend.
Dat is ook meteen het probleem van mijn vrouw, ze is er te klein voor.
Daarom vindt zij ze ook tuttig. Maar ook omdat ze waarschijnlijk een benenfetish heeft.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

Willi:
Maar ook omdat ze waarschijnlijk een benenfetish heeft.
Ja, daar lijkt het soms wel op neer te komen.
Plaats reactie