Verslavingstest.

Algemene ervaringen met het rok dragen
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Verslavingstest.

Bericht door willi »

Verslavingstest.

Ben ik verslaaft aan het rokkendragen? (en wat er zoal meer bij komt kijken?)
We zullen zien.
In plaats van een rok grijp ik naar de mooiste broek uit mijn niet al te grote collectie; een glanzende okerkleurige (dames)broek met veel zakken, ritsen en een gebreide onderkant die nauw om de enkels sluit.
Volgens mijn vrouw staat ie me fantastisch, maar dat zegt niets, want ze ziet me gewoon liever in een broek. In een damesbroek wel te verstaan; herenbroeken vindt ze ook niet om aan te zien!

Na drie dagen ben ik ’t zat, niet omdat ’t een broek is, maar om die laagzittende tailleband, precies om de bovenzijde van mijn buik; dat geeft een constant gevoel van afzakken. (al mijn broeken hebben dat)
“Dat hoort zo” zegt mijn echtgenote. “Nou bedankt” denk ik, maar dat hoeft niet van mij.

Opzettelijk maak ik er een (koffie)vlek op en werp ‘m in de wasmand.
Al is 't nog zo mooi, kleding moet wel ‘lekker zitten’.

Dan maar weer een rok aan, die kan je tenminste optrekken tot in de taille.
Hah! Dat zit voortreffelijk.

Ben ik nu verslaafd?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Verslavingstest.

Bericht door Jos »

ik ben bang van wel, Willi :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Verslavingstest.

Bericht door treintje »

Geen idee.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: Verslavingstest.

Bericht door RokSterNL »

Ik denk dat je niet verslaafd bent Willi, want als die damesbroek goed had gezeten had je geen rok aangetrokken. Blijkt kennelijk dat die andere broeken die je hebt ook voor geen meter zitten. :D
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Verslavingstest.

Bericht door jan »

Aan jouw inbreng op dit forum te zien ben je meer verslaafd aan het verzinnen van topics teneinde maar zoveel mogelijk van je hersenspinsels te ventileren.
Ik ben bang dat daar geen therapie tegen bestaat. :mrgreen:
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

Deze test zegt niet zo veel. Probeer maar eens een of twee maanden geen enkel vrouwelijk kledingstuk te dragen.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Gaan we hatelijk worden Jan? Of is dit weer een voorbeeld van jouw ongeëvenaarde humor.
Jammer, ik begon je de laatste tijd juist een beetje behapbaar te vinden.
Als mijn (overvloedige) bijdrage aan dit forum je te veel wordt, vraag dan aan Wiha mijn lidmaatschap te beëindigen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Deze test zegt niet zo veel. Probeer maar eens een of twee maanden geen enkel vrouwelijk kledingstuk te dragen

Dan zullen we eerst moeten bepalen wat een ‘vrouwelijk’ (daar gaan we weer) kledingstuk is. Zucht!
Bedoel je daar kleding mee die afkomstig is uit damesmodezaken of van het (dames)rek bij kledingsupers, dan zal ik helaas een paar maanden in m’n blote kont moeten lopen.

Bedoel je echter alleen rókachtige kledingstukken, dan zal het wel lukken. Ik heb op dit moment slechts 4 rokken en 4 (dames)broeken, maar daarentegen 12 tunieken met zo’n 20 bijpassende leggings; combinaties die ik verreweg het meest draag en óók lekker ‘zitten’.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Verslavingstest.

Bericht door jan »

Niks aan de hand, Willi. Als ik het niet meer kan volgen zoals in roept u maar lees ik niet verder.
Alles doe ik zoals je al door had met een knipoog maar ik ben wel van mening dat je soms overdrijft met steeds weer dezelfde onderwerpen onder verschillende noemers te poneren.

Verder, als jij een tijdje in je blote kont gaat lopen loop je een gerede kans dat ik stiekum af en toe naar je kom kijken. Ik beschik over een professionele verrekijker. :o
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Je hebt gelijk Jan, ik ben een verslaafde; verslaafd aan dit forum.
Ik kan 't gewoon niet laten en begin te trillen en te zweten als er een paar uur niks te lezen valt; dan schrijf ik zelf maar weer wat. Zomaar iets, net wat me invalt.
Op dit moment ben ik weer rustig, je hebt me immers zojuist een shot toegediend.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie