Verslavingstest.

Algemene ervaringen met het rok dragen
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Verslavingstest.

Bericht door musa »

Musa loop naar zijn senceo en maakt zich een heerlijk geurend kopje (tas) koffie klaar.
jaqueliene
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2011 08:59

Re: Verslavingstest.

Bericht door jaqueliene »

draag als het kan altijd een rok omdat ik eigelijk niks anders wil dragen.naar het werk doe ik nog een broek aan;maar zodra ik thuis kom gaat hij ommidelijk uit.doe een rokje aan en ben weer mijn eigen ik.ik draag een rok omdat ik er gelukkig van wordt;en dat is toch het mooiste wat je voor je zelf kan doen.GELUKKIG ZIJN .
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Gelukkig zijn wordt wellicht ook als een verslaving gezien. Jij krijgt na je werk een (rok)shot en voelt je dan weer happy. Tenminste, als ik Mik mag geloven werkt het zo.
Maarre, wat mij betreft, lekker doen hoor. Met een kop sterke koffie, een borrel en een brandende peuk geniete men dat.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

Ja, dat klopt wel ongeveer. Ik heb net gelezen dat mensen die gelukkig zijn heel belangrijk vinden, uiteindelijk vaak nogal ongelukkig worden.

Ik ken bijvoorbeeld iemand die zit het liefste in de kroeg. Daar voelt ze zich het gelukkigst. Maar omdat ze na het opstaan onmiddellijk naar de kroeg gaat en pas tegen het naar bed gaan, daar weer weg komt en dat al jaren zo doet, dag in, dag uit, voelt ze zich uiteindelijk erg ongelukkig.

Een eetverslaving werkt ook ongeveer zo. Je krijgt om een of andere reden trek. Als je dan dat hongergevoel niet bevredigt, voelt dat akelig. Ga je iets lekkers eten, dan verdwijnt het hongergevoel en voel je je daarna lekker verzadigd. Maar als je iedere keer dat je iets van trek voelt, dat akelige gevoel bestrijdt door te gaan eten, word je op laatst veel te zwaar. En doordat je je dan helemaal beroerd voelt, probeer je dat beroerde gevoel weer weg te werken door extra te eten. Dan ben je dus in negatieve spiraal terechtgekomen.
petervandenbroeke
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jun 2011 21:50

Re: Verslavingstest.

Bericht door petervandenbroeke »

Sorry maar ik denk dat het wel een verslaving is
Ik kan ook niet zonder mij rokske of kleedje en zeker niet mijn dames ondergoed ik zou gek worden als ik het niet meer aan kon hebben
Verslaving JA. Maar dan wel in de goede zin van het woordt.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

Kijk maar link uit, met wat jullie hier beweren. Straks worden die rokjes nog onder de wet op de verslavende middelen gebracht. :)
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Verslavingstest.

Bericht door treintje »

O, dan kun je straks alleen nog maar rokjes kopen als je 16 jaar of ouder bent. ;)
En een waarschuwende tekst op de tailleband natuurlijk. :lol:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Verslavingstest.

Bericht door mikvanes »

"ROKJES ZIJN DODELIJK"

Uit onderzoek blijkt inderdaad dat iedereen die een rok of rokje gedragen heeft, tenslotte doodgaat. :D
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Verslavingstest.

Bericht door willi »

Je moet er toch niet aan denken dat ze het eeuwig leven hebben!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Verslavingstest.

Bericht door jan »

Rok Hudson leeft niettemin nog bij veel mensen!

The Rokkie Mountains zijn ook niet kapot te krijgen.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Plaats reactie