Het gevaar van rokken dragen

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door treintje »

Ik had het best eens aan willen zien. Net een slapstick. :lol:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
petervandenbroeke
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 jun 2011 21:50

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door petervandenbroeke »

Bij ons weet een ieder dat ik een rok/kleedje draag maar dat gaat inderdaad wel eens fout
Bij u den schilder bij ons den oodgieter wij hadden een lek in den goot dus de loodgieter gebeld en die kwam om 8 uur aan den deur
Ik in een kort kleedje deed den deur open dag mevrouw ik kom voor den goot
Daarna heb ik hem niet meer terug gezien er is nog wel gebeld met het verhaal dat er een man in een kleedje open deed en dat ze daar niet op zaten te wachten.
Ik heb het zelf maar opgelost in kleedje op den ladder.
Ik heb niemand horen klagen ik ik weet zekker dat de ganse buurt mijn onderhoze heeft gezien
Maar zo wat dames op het strand hebben ook niet veel aan dus wat dan dat witte kante ding die ik aan had ze kijken maar.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door mikvanes »

Daarna heb ik hem niet meer terug gezien er is nog wel gebeld met het verhaal dat er een man in een kleedje open deed en dat ze daar niet op zaten te wachten.
Die loodgieters van tegenwoordig zijn ook niets meer gewend.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door Jos »

jan reijman schreef:Gelukkig had de man geen letsel. Het plantsoentje voor mijn deur wél.
heb je de man al de rekening van het herstel van jouw plantsoentje al gestuurd ? :lol:
petervandenbroeke schreef:Daarna heb ik hem niet meer terug gezien er is nog wel gebeld met het verhaal dat er een man in een kleedje open deed en dat ze daar niet op zaten te wachten.
Ik heb nog nooit gehoord, dat kleding en argument kan zijn om normale diensten niet te verlenen, daar worden ze voor betaald !! , niet om te kijken wat de opdrachtgever draagt :)
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door jan »

Het plantsoentje is van de gemeente.
Jammer dat het zaterdag uitliep, Jos, anders had ik je de verfspetters* kunnen laten zien.
* Verfspetters in een cryptogram: Sexy schilders.

De andere schilder deed de slaapkamerramen aan de buitenkant en de jalouzieën moesten omhoog, afgelopen vrijdag.
Toen ik uit de douche kwam de slaapkamer in om me aan te kleden stond ik oog in oog met de schilder........
Die schilders zijn wel wat gewend natuurlijk dus hij lachte maar wat. Je kunt niet zeggen dat ik een saai leven heb.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door mikvanes »

Jos:
Ik heb nog nooit gehoord, dat kleding en argument kan zijn om normale diensten niet te verlenen, daar worden ze voor betaald !! , niet om te kijken wat de opdrachtgever draagt
Ik vroeg indertijd een klusbedrijf een offerte om onze schutting te vervangen en was op dat moment wat 'ongelukkig' gekleed. Ik weet niet meer wat ik precies aanhad, maar het kwam in ieder geval wat vreemd en niet erg mannelijk over. Aan de reactie had ik al een idee van: dit weet ik niet. Nooit een offerte gekregen.

Ik heb ook wel eens een vrouwelijke fotograaf benaderd om tegen betaling een aantal foto's van me te maken. Hoewel ze toezegde dat ze een folder zou toesturen, nooit weer wat gehoord.

Ook wel eens een winkel gehad, waar ik kennelijk niet of minder welkom was.

Ook wel eens een winkel gehad, waar de verkoper beledigende opmerkingen ging maken.

Aan de andere kant: mensen willen graag wat verdienen en nemen normaal je uiterlijk op de koop toe. Maar zo af en toe heb je dus een uitzondering.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door willi »

mensen willen graag wat verdienen en nemen normaal je uiterlijk op de koop toe. Maar zo af en toe heb je dus een uitzondering.

Dat zijn dus homo’s met te weinig sapiëns.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Het gevaar van rokken dragen

Bericht door Jos »

mikvanes schreef:Aan de andere kant: mensen willen graag wat verdienen en nemen normaal je uiterlijk op de koop toe. Maar zo af en toe heb je dus een uitzondering.
Dat is nu precies mijn ervaring: ik heb in de afgelopen jaren diverse mensen over de vloer gehad:
onderhoudscontract voor de cv ketel, installatie van een warmtepomp, installatie van zonepanelen. In alle gevallen is eerst iemand komen praten om vervolgens een offerte op te stellen en ik alle gevallen heb ik die ook gekregen en ben vroeger of later tot aanschaf over gegaan. Al die keren was ik gekleed in rok. Ben onlangs naar de opening geweest van het nieuwe pand, dat de firma van zonnepanelen en warmtepompen in gebruik nam. Toen een van de hoofdmensen van het bedrijf mij zag, is hij even een praatje komen maken, alles heel normaal.
Het enige gevaar dat ik liep door het dragen van een rok, was dat ze onder mijn rok konden kijken. toen ik in een provisorische buitenlift mee omhoog ben gegaan om op het dak te kunnen kijken ;)
een fervent rokdrager
Plaats reactie