Saai?

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Saai?

Bericht door willi »

Oké, mijn rokdragen heb ik intussen bij een flink aantal vrouwen stevig door de strot geduwd. Daar ben ik best trots op.
Voor leggings, tunieken en laarzen met een hakje stond het licht al geruime tijd op groen; daar kijkt niemand meer van op (ook niet op straat).
“Het staat je goed en beslist niet raar” hoor ik steeds vaker zeggen, en ook: “Als je ’t maar goed combineert en dat doe je”.
Prima toch?

Maar nu. . ? Het begint een beetje saai te worden, dat rok-legging- en laars-dragen. . . Ik hoop niet dat de lol er binnenkort vanaf gaat; want wat moet ik dan?

Ik hoop wel dat iedereen me tenminste noch als transgender ziet; dan heb ik in ieder geval nog wát aparts. Zoniet, dan zal ik mij verplicht voelen behaatjes te gaan dragen en schoenen met extreem hoge naaldhakken. . . Misschien moet ik me zelfs wel gaan opmaken.
Wellicht wordt ik dan bevorderd tot travestiet. . . Het hoogst haalbare in ons vak, eh, hobby, eh, afwijking.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Saai?

Bericht door jan »

Wil je minder saai ogen?
Hang stilettopumps aan je borstjes en doe een BH om je voeten.
Succes gegarandeerd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Saai?

Bericht door Henry-L »

Willi, je verrast me wat met dit onderwerp.

Ik probeer mezelf zo ver te krijgen dat het heel gewoon aanvoelt om een rok te dragen wanneer ik ook maar wil een rok dragen, terwijl een rok dragen voor jou blijkbaar al zo gewoon geworden is dat je het saai vindt. Zoek je dan een uitdaging in het dragen van een rok? Ik denk dat ik juist heel tevreden zou zijn, moest het rok dragen saai (als gewoon, alledaags, normaal, ...) zijn voor mij.

;) Henry L
...
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Saai?

Bericht door willi »

Psst, Henry; natuurlijk vind ik ’t niet saai.
Maar ik begin het wel ‘gewoon’ te vinden en dat was ook de bedoeling. Toch?

Wat me alleen dwars zit is ‘t doorzagen over dat T&T gedoe.
Ik vind Mik best een goeie jongen en ik lees ook graag zijn bijdragen aan dit forum, maar hij moet wel maat weten te houden.

Zonder zijn continue T&T pressie is het al moeilijk genoeg om onze omgeving ervan te overtuigen dat mannelijke rokdragers geen terroristen zijn die het plan hebben opgevat de wereld op te blazen; maar ‘gewone’ mensen die alleen maar streven naar wat meer kledingvrijheid.

Vandaar mijn nogal cynisch uitgevallen tekst over ons wereldje zoals hij dat kennelijk ziet.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Saai?

Bericht door mikvanes »

Henry-L:
Ik denk dat ik juist heel tevreden zou zijn, moest het rok dragen saai (als gewoon, alledaags, normaal, ...) zijn voor mij.
Waarom? Dan is er echt niets meer aan, hoor.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Saai?

Bericht door mikvanes »

Willi:
Zonder zijn continue T&T pressie is het al moeilijk genoeg om onze omgeving ervan te overtuigen dat mannelijke rokdragers geen terroristen zijn die het plan hebben opgevat de wereld op te blazen; maar ‘gewone’ mensen die alleen maar streven naar wat meer kledingvrijheid.
Ik zoek nog activistische leden voor de Nederlandse tak (Dutch Chapter) van het International Tranvestite Liberation Army. Een geheime club waarvoor ik spokesperson (woordvoerder) ben. Misschien iets voor jou, Willi?

Wij proberen dan wel niet de wereld op te blazen, maar streven wel naar gerichte acties om vrijheid van kleding voor iedereen te realiseren.

Als je bereid bent je onvoorwaardelijk in te zetten en geen problemen hebt met een bepaalde discipline, is dit de kans om je leven weer inhoud te geven!
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Saai?

Bericht door willi »

Henry-L:
Ik denk dat ik juist heel tevreden zou zijn, moest het rok dragen saai (als gewoon, alledaags, normaal, ...) zijn voor mij.
Mik
Waarom? Dan is er echt niets meer aan, hoor.


Wel Mik, ik ben bang dat je hierin (helaas) gelijk hebt.
Dat stukje ‘extra’ van die adrenalinespanning ben je dan kwijt. Dat onterechte gevoel dat het ‘eigenlijk’ niet mag.
Tja, je moet er wel wát voor over hebben.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Saai?

Bericht door willi »

Ik zoek nog activistische leden voor de Nederlandse tak (Dutch Chapter) van het International Tranvestite Liberation Army. Een geheime club waarvoor ik spokesperson (woordvoerder) ben. Misschien iets voor jou, Willi

Een interessant voorstel Mik. Maar helaas, ik ben een man van de pen, niet van de daad.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Henry-L
Berichten: 123
Lid geworden op: 06 mar 2011 15:09
Locatie: Brugge

Re: Saai?

Bericht door Henry-L »

willi schreef:Dat stukje ‘extra’ van die adrenalinespanning ben je dan kwijt. Dat onterechte gevoel dat het ‘eigenlijk’ niet mag.
Je hebt ergens wel gelijk, Willi. Ik kan ook wel genieten van die adrenalinestoot. Maar als die adrenalinestoot net even te vroeg door mijn aders schiet, sta ik wel aan mijn voordeur geparkeerd. Ik kan daar dan staan wortel schieten of ik trek een broek aan.

Anderzijds kan ik heel trots op mezelf zijn wanneer ik bij thuiskomst besef dat ik amper aan de rok of kilt heb gedacht. Daar streef ik nu naar: dat ik even spontaan een rok/kilt aantrek als dat ik een broek aantrek.
Misschien lees ik dit over een paar weken, maanden, nog eens en moet ik je dan volmondig gelijk geven. Maar dan, hoop ik, zal het ruime aanbod aan rokken dat saaie gevoel wel wat temperen.

;) Henry L
...
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Saai?

Bericht door willi »

Je hebt ergens wel gelijk, Willi. Ik kan ook wel genieten van die adrenalinestoot. Maar als die adrenalinestoot net even te vroeg door mijn aders schiet, sta ik wel aan mijn voordeur geparkeerd. Ik kan daar dan staan wortel schieten of ik trek een broek aan

Herkenbaar Henry. Als ik met de sleutels in m’n hand bij de uitgang sta en overdenk waar ik naartoe ga, weerhoudt ‘dit gevoel’ me ‘soms’ van het doen van de definitieve stap. Op zo’n moment zou ook ik willen dat de rok voor mannen volledig was geaccepteerd.
Ik streef er beslist niet naar om alle mannen in de rok te krijgen; dat zij verre van mij.
De ‘aanvaarding’ van het publiek dat ik het wél doe is al voldoende.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie