Onderscheid: mannen rok of vrouwen rok?

Algemene ervaringen met het rok dragen
Peter v

Re: Onderscheid: mannen rok of vrouwen rok?

Bericht door Peter v »

hallo Nielske, als een rok je aanspreekt, en het past, is dat dan een "Mannen"rok, ook al hangt het in de dames rekken. Als jij met jou gevoelens kan uitdrukken met een bepaalde rok, al is het rose met een kant rand, is dat dan voor jou een mannen rok. Ik krijg hier bijval op. Maar wat ik hiermee bedoel is dat wij mannen hebben het afgeleerd om ons gevoel te kunnen uiten, en niet alle mannen zijn harde bikkels, en het is dat mannen meestal niet de vanouds bekende vrouwelijk versieringen willen omdat ze bang zijn als vrouw in mannen lichaam gezien te worden. Zeer begrijpelijk. Als je dat overboord gooit, zonder al te vrouwelijk rokken te dragen, zijn in feite bijna alle rokken heel simplistisch gezegd, unisex.

Er zijn vanzelf bepaalde rokken die je niet aanstaan, en niet passen, mar de rest kan door mannen gedragen worden. Zo eenvoudig is het.
Het is dan jou keuze uit wat er nu beschikbaar is aan rokken hoe jij er uit wil zien.

de meeste mannen zullen een zo min opvallende rok uitzoeken, vanzelf en heel begrijpbaar. mar de keuze is voor jou.

Veel rok plezier.
Vr. gr.
Peter v.
Peter v

Re: Onderscheid: mannen rok of vrouwen rok?

Bericht door Peter v »

Hallo, even zoekend op de site die is aangegeven door een der leden van de site , http://herenpanty.6.forumer.com/index.php
en ik kwam dit tegen: :roll:

http://www.laredoute.be
Mannelijke vest
Zonder mouwen, in denim zuiver katoen. Applicatie van jeans. Deelnadenop schouderbandjes voor. Borstzak. Achter: knooppatje en inzetstukbinnen gestreept. Contrasterende afwerkingen.

Lengte 45 cm. "IK HOUVAN: de mannelijke stijl die vrouwelijk wordt, dé frendy modeltouchvan het seison."

Zie p.256/D van de Lente Zomer 2007 catalogus.


Zo gaat dat. en daar is niets mis mee, maar je ziet dat mannelijk en vrouwelijk door elkaar gaan. nou dat kan ook prima met rokken!

Zet dan bij Neutrale rokken "unisex" of voor mijn part "mannelijk"neer. :? 8-) :shock: :P :P :P :P :P :P

Ook bij de rokken....Hier een excerpt:

" Rok in A-lijn MINI PRIJS
Tailleur MINI PRIJS. Altijd heel trendy voor op het bureau of om uit te gaan, de tailleur past zich aan naar wens. Met rok of pantalon, ik creëer mijn stijl en ga voor de vrouwelijkheid. Jasje + rok of pantalon, effen of gestreept, soms met herenjasje... Men kan oneindig looks creëren naar wens."

Vr. gr
peter v.
Plaats reactie