Kleuren / combinatie keuze ?

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
DIDI69
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 jan 2008 00:05
Locatie: Antwerpen - Vlaanderen - Belgie

Kleuren / combinatie keuze ?

Bericht door DIDI69 »

Vraag me af hoe jullie het aanpakken ivm de kleding combinatie en kleuren van oa rok, nylons, schoenen. etc ....
Soms heb ik het hiermee moeilijk, vooral welke kleuren wel/niet met elkaar te combineren.

De diverse foto's die ik op deze site plaatste, hebben meestal een positieve reactie (maw een goede combinatie van kledij & kleur)

Ben benieuwd naar reacties, voorstellen ....
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Kleuren / combinatie keuze ?

Bericht door musa »

zwarte stoffen jas
donkere panty's
en een donkerblauwe jeansrok
en donkere sporschoenen
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Kleuren / combinatie keuze ?

Bericht door Jos »

er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden om te combineren. Wat ik altijd doe, is goed om me heen kijken wat anderen aanhebben en combineren.
Een paar voorbeelden:
- helemaal zwart, incl panty's en schoeisel
- zwarte rok kan gecombineerd met veel lichte(re) kleuren, panty's en schoeisel bij voorkeur ook zwart
- zwart met grijs, klassieke combinatie
- blauwe spijkerrok met blauw of bruine bovenkleding, bruine panty's en schoeisel
- blauwe rok met rode bovenkleding, zwarte of rode panty's of schoeisel
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Kleuren / combinatie keuze ?

Bericht door sam »

DIDI,
Als je de rok als uitgangspunt neemt kun je in de rest van je kleding, zoals overhemd, panty en schoenen bepaalde kleuren terug laten komen. Als rok rood/zwart is -> shirt: rood, of rood/wit of rood/zwart, panty: zwart, rood, schoenen of laarzen zwart. Op een blauwe spijkerrok kan van alles: mijn vvoorkeur gaat meestal uit naar een combi met een zwarte of (donker)blauwe panty
Plaats reactie