Het wordt aarzelend warmer

Algemene ervaringen met het rok dragen
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door WesleyN »

Wim alvast dan van harte gefeliciteerd met jullie 50 jarige huwelijk. Dat is mooi dat jullie zo lang bij elkaar zijn. En ik hoor altijd een tevreden man als ik jou hoor.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door beachlion »

(Voor)naamgenoot, ook van mijn kant alvast gefeliciteerd met het aanstaande jubileum.

Het einde van de winter lijkt in zicht. Het was buiten wel waterkoud met zo'n 15C maar binnenshuis loop ik al in wat korters rond. Net kwam de zon even door de grijze lucht en gelijk was het aangenaam.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door RokkenRob »

Jos,

Gluurder. :mrgreen:


Wim,

Ik moet wel een beetje oppassen met wat met wat ik allemaal in m'n mondje schuif, want dan vliegen de kg's erbij.
Maar als ik ergens binnen kwam, dan zag je eerst een meter buik en daar achteraan kwam ikzelf nog eens.
Mede het feit dat ik al zo'n 10cm gekrompen ben werd het de hoogste tijd om de gezondheid weer eens in balans te brengen.
Onze dochter daarentegen kan eten en drinken wat ze wil, komt geen grammetje bij.

Namens Petra en ik wensen wij jullie alvast een fijne gouden huwelijksdag en dat jullie ook mogen gaan genieten van een diamanten huwelijk.

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door Redhawkje »

Wim , ook van een transgender nog gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk

Ik mag van mijn vrouw in huis ook in een jurk lopen die zij voor mij gekocht heeft. Het is een begin zeg ik maar. Maar we dwalen af, waar blijft die lente dan? :roll:
Marica
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door RokkenRob »

Redhawkje schreef: 30 mar 2018 11:14 Maar we dwalen af, waar blijft die lente dan? :roll:
We leven al sinds 20 maart in de lente van 2018. :lol:
Helaas het weer denkt daar nog anders over, maar wat niet is kan nog komen en geduld is een schone zaak. :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Gebruikersavatar
Redhawkje
Berichten: 328
Lid geworden op: 24 okt 2017 13:52
Locatie: Woubrugge, ZH, NL

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door Redhawkje »

Dat is waar ja. :D

Vandaag ga ik mijn eigen haar rood verven op advies van ........jawel mijn eigen vrouw. Die dat wat vrouwelijker vindt dan mijn grijze haar. En ze wil dat ik een knipplan ga opstellen bij de kapper om er een vrouwelijker model in te laten knippen. Volgens mij gaat het de goede kant op.... ;)
Marica
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door beachlion »

Gisteren was het een aardige dag met 16C. Omdat de dag koud startte begon ik in jeans. Met de auto moest ik wat boodschappen doen in diverse uithoeken van Allentown. Eenmaal thuis ging de rok weer aan. Op donderdag hebben we onze belasting gedaan bij een nicht van m'n vrouw. Gisteren heb ik de cheques uitgeschreven voor de IRS (de Amerikaanse belastingdienst) en de nicht en besloot ze rond 23:00 op de bus te doen zodat ik het niet vergeten zou.
Het was ondertussen zo'n 12C geworden dus geen blote benen. Ik besloot voor de eerste keer in tights te gaan in plaats van lange sokken. Dan kon m'n vrouw er ook aan wennen.Het zijn grijze tights van een 50 of 70 den. In Amerika wordt weinig met denier gewerkt. Het hield de frisheid van de lucht weg zonder echt warm te zijn. Ook voelde het anders aan omdat de rok niet direct tegen de benen schuurde. Pas bij terugkomst zag m'n vrouw de tights. Ze was verbaasd in het begin maar dat zakte vanzelf. Voor een eerste keer buiten viel het me niet tegen.
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door wimjansma »

Hoe snel kan het weerbeeld veranderen. Gisteren nog nachtvorst.
Vandaag was het bij ons 22 gr.C.
Vrouwtje en ik vanmiddag lekker rondgereden op onze scooters. Ik lekker in mijn korte spijkertje. Als het weer zo warm blijft, zal ik komende week weer eens in mijn kort rokje een ritje maken. Ik verheug mij daar al nu op !
Gebruikersavatar
wimjansma
Berichten: 225
Lid geworden op: 14 mei 2013 23:22

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door wimjansma »

WesleyN schreef: 30 mar 2018 00:47 Wim alvast dan van harte gefeliciteerd met jullie 50 jarige huwelijk. Dat is mooi dat jullie zo lang bij elkaar zijn. En ik hoor altijd een tevreden man als ik jou hoor.
Dat heb jij goed gehoord, Wesly.
Zoals de Italianen het zouden zeggen: Son contento !
En, zoals wij dat tegenwoordig zeggen: mijn glas is nog halfvol. Er kan best nog wel wat bij.
Gebruikersavatar
RokkenRob
Berichten: 365
Lid geworden op: 05 aug 2017 13:46
Locatie: Kollumerzwaag

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door RokkenRob »

Vandaag is het hier in het noorden des land dan eindelijk zo warmpjes geworden, dat we kunnen zeggen: ROKJES dag.
Dus vandaag een lekker luchtig en zwierig rokje aan gedaan, nu alleen nog de melkflessen wat kleur laten schieten. :mrgreen:

Rob
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Plaats reactie