Het wordt aarzelend warmer

Algemene ervaringen met het rok dragen
WesleyN

Re: Het wordt aarzelend warmer

Bericht door WesleyN » 02 mei 2020 20:24

Als ik broeken draag. Echte broeken draag ik nauwelijks meer. Dan zijn het vaak broeken met een lage taille. De rok draag ik ook zo laag mogelijk. Ik heb een paar korte shirtjes. Dan draag ik vaak een hemdje eronder. Dat is ook één van de weinige keren dat ik een hemdje draag. Ik heb nu ook een rok met een hoge band. Ik dacht daar kan ik zo'n korte shirt bij dragen. Ik bedoel hierbij geen navelshirt. Ik heb geen kleding om daarmee sexy te zijn. Daar heb ik geen behoefte aan. Want een rok draag ik niet om de aandacht te trekken. Oké je krijgt wel aandacht. Maar ik wil verkeerde ideeën zoveel mogelijk beperken. Ik maak altijd een overweging bij het kopen, kan dit naar mijn idee. Dat is naast de gedachte zal het mij ook goed staan. Als ik dat niet vind, dan voel ik mij daar ook niet prettig in. Dan wil ik het ook niet hebben.

Meestal bestel ik kleding via internet. Dan komt het geregeld voor dat ik het terugbreng. Ik had drie leggings en een rok besteld. Twee leggings gaan terug. Vorige keer al een jas en een paar schoenen teruggestuurd. Ik blijf naar de boekenzaak lopen waar ik mijn aankopen kan retourneren.

Plaats reactie