Even naar de arts

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Even naar de arts

Bericht door Roktom »

Hij is zo dat in de wachtkamer van de dokter een man in rok niet kan.
Drie man kwamen niet meer bij van het lachen, vraag me af wat doe je bij de dokter dan.
Mijn vrouwelijke arts heeft er geen probleem mee als ik in rok verschijn.
Maar de wachtkamer wel, leuk he.
Al die mensen daar kijken hun ogen uit, aaaaaaaaaaaaaaaaaaa een man in rok.
Ja en?????????????????????????
Ik begrijp dit niet.
Ik roep toch ook niet aaaaaaaaaaaaaaaaaa een vrouw in een legging?????????
Of zo iets, wat makeert deze mensen?
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Even naar de arts

Bericht door willi »

Ach, je moet maar zo denken: in de wachtkamer zitten mensen die hun angst voor ziekten proberen te 'verlachen'. (nieuw woord voor van Dale)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
jan

Re: Even naar de arts

Bericht door jan »

Waarom maak ik dat nooit mee? Als ik,uiteraard in rok, naar de dokter ga lacht er niemand. Kom net terug van albert heijn en er lachte niemand.Gisteren de gehuurde rollator terug gebracht naar de zorgwinkel dus dwars door het centrum en er lachte helemaal niemand. Zo kan ik jaren terug gaan, men kijkt wel maar ik krijg nauwelijks response. Maar als ik een man in een rok zie kijk ik ook naar hem!
Vanwege mijn hartoperatie heb ik tweemaal per dag een verpleegster en er heeft nog niemand gevraagd waarom ik altijd een rok draag. Een mevrouw vertelde dat in haar flat ook een man woont die rokken draagt en zijn vrouw vindt het prima.
Ook heb ik een hulp in de huishouding gekregen, een leuke Antilliaanse meid en die vind het maar wat leuk dat ik in rokken loop. Zouden meer mannen moeten doen, zegt ze.
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Even naar de arts

Bericht door Roktom »

Jan,

Even dit, mijn vrouw en kinderen vinden het prima dat ik in rok loop, maar dus rest van dit land niet.
Onze dokter zegt: ja van de hele gemeenschap valt niet te winnen.
Des ondangst loop ik nog steeds in rok.
Even wat anders, ik heb een depressie opgelopen, dus naar de arts, en die zegt gewoon in rok blijven lopen.
Want daar heb ik geen pil voor, en als u zich daar prettig bij voelt moet u dat doen.
Maar nu komt hij.
Schoonzus zegt ik wil je best helpen om die depressie te boven te komen, MAAR GEEN ROKKEN.
JA je wilt helpen????
Ik krijg daar toch een raar gevoel bij.
Jan hoe zie jij dit?
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Plaats reactie