Gordon op TV

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Roktom
Berichten: 336
Lid geworden op: 30 sep 2007 16:04
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Gordon op TV

Bericht door Roktom »

Kijk als Gordon op Tv in een rok loopt is dat gewoon.
Kijk naar RTL 4 op de zaterdag, Carlo en Irene, leuk, mannen in rok/jurk die dansen.
Go wat een vermaak, half Nederland ligt plat voor de buis.
Mannen in een jurk, ha ha.
Kijk dit is nu net wat ik bedoel, leed vermaak, een man in een jurk.
Ik weet iets beters, die vrouwen in legging, of vrouw in een broek en rok er overheen.
Laat ze die maar even dansen op RTL-4
Nee dat kan, maar niet voor mij.
Ik wordt er kots van.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Gordon op TV

Bericht door willi »

Jullie weten dat ik vaak fel van leer trek tegen die tv-jongens met hun behoefte mensen belachelijk te maken.
Ik ken dit programma van Carlo en Irene en kijk er samen met mijn vrouw regelmatig naar.
BNers die dansen voor een goed doel. Prima. Maar waarom er een verkleedpartij van moet worden gemaakt begrijp ik niet. Of juist wel. Immers, als je niet kunt dansen moet je wat anders doen om op te vallen. En wat is er nu leuker dan in de huid van de andere sekse te kruipen. Travestie als amusement is al zo oud als de wereld.

Toch is het in dit programma anders.
De mannen die hier in de huid van een vrouw kruipen doen dat in alle ernst.
Sommigen doen het zelfs zo goed dat ‘men’ er de grootste waardering voor uitspreekt.
De lachers zijn dan ook ver in de minderheid.
Mijn vrouw bijvoorbeeld vindt het reuze knap wat ze presteren.
“Hoe is ’t mogelijk dat ie op de pijlers van hakken kan lopen!” en “hij ziet er best goed uit als vrouw!”, zijn haar reacties.
Wendy van Dijk als man vond ze minder overtuigend.

Mijn conclusie is, dat wij rokdragende mannen geen schade zullen ondervinden van dit programma, maar ook geen voordeel.
Het is alleen interessant voor mensen die aan travestie doen.

En ja Roktom, op TV kun je je dit veroorloven. Zeker als het ook nog voor een goed doel is.
Misschien moet wij wel in het openbaar in een rok lopen met een bordje op ons rug: ‘ik loop voor een goed doel, UNISEX’.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie