acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Algemene ervaringen met het rok dragen
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Bericht door sam »

Beste Jos,

Dat wil ik nou precies zeggen: ik bekritiseer je benen helemaal niet. Maar het gaat erom wat het volk buiten verwacht... By the way, hoe was het in Breda?
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Bericht door Jos »

jij mag dus best jouw mening over mijn benen geven, ik zal je mening respecteren en het je niet kwalijk nemen, als het niet overeen komt met mijn idee daarover, dat is wat ik ermee bedoel.
Als je wilt weten hoe het gisteren in Breda was, kun je beter op een andere plaats op het forum bekijken, waar Rokster een verslag heeft geschreven en gevraagd wordt om ieders mening
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Bericht door sam »

Jos, Heb ik gezien
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Bericht door ecokilt »

Ik denk niet dat het de blote benen zijn die reactie ontlokken.
Gisteren op stap geweest met blote benen in een soort broekrok, die op een wijde 3/4 broek lijkt . Geen reacties gemerkt.
Nu kan ik bij die broek een knopje openen en dan is het gewoon een rok. Toen ik dat deed had ik direct gelach achter mijn rug.

Volgens mij is het vooral iets dat opvalt dat reactie uitlokt en dat kunnen blote benen zijn, maar net zo goed bv. een panty in felle kleur.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: acceptatie man in rok lijkt temperatuurgevoelig

Bericht door RokSterNL »

Hee, toch ook gelach. Ik had gehoord dat men in België alleen maar een blik van verbazing liet zien. Wat dat betreft maakt het dan toch niets uit, of is dit incidenteel ?
Plaats reactie