Geweldige eerste reactie

Algemene ervaringen met het rok dragen
Jan/Jannette
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 jun 2008 15:04

Re: Geweldige eerste reactie

Bericht door Jan/Jannette »

Rokster van waar deze reactie wat is er gebeurd dat je zo op ons afgeef.


RokSterNL schreef:Mijn excuses aan Peterthegreat dat ik zonder dat ik dat wist ook je andere naam heb vermeld hier in deze posting. Ik kon dat ook niet weten dat je dat liever niet wilde.

Er wordt toch alleen maar op mij gereageerd als er wat te kankeren valt. In alle ander gevallen hoor ik nooit iets. Ben toch het buitenbeentje van het forum. Zal wel komen doordat ik een autische handicap heb. En dat prikkeld mij zo nu en dan behoorlijk en de laatste tijd steeds meer. Daarbij mijn leven is na het overlijden van mijn ouders er niet geweldiger op geworden in alle opzichten. 1. Ik mis ze nog steeds, 2. De diagnose van het Syndroom van Asperger in junii 2008, 3. Die verotte WaJonguitkering waar ik niet van rond kan komen, 4. Het onbegrip van de mensen als je zegt dat je er niet van rond kan komen. Het zal mij geen moer kunnen schelen als ik morgen niet meer wakker wordt. Ben niet bang voor de dood. Bovendien heb mijn testament toch al helemaal klaar. Daar staat al in vastgelegd dat ik in een rok gecremeerd wil worden. Al heb ik daar dan zelf geen weet meer van. Maar de gedachte dat ik niet in zo'n klotenbroek in de kist lig. Verder een door mij zelf samengestelde cd met de muziek die bij mijn afscheid gedraaid moet worden. Ik heb voor de zoveelste keer een verzoek ingediend bij de beheerder, om mij voorgoed te halen. Ik heb het nu er echt helemaal mee gehad. na deze reactie.

Ik zou zeggen, het ga jullie allemaal goed, maar van mij zal je nooit meer iets horen. Ik kom ook niet meer bij bijeenkomsten als iemand mij een mailtje stuuurt die mijn prive e-mail kent. Je mag mij wel mailen, maar je kunt mij niet meer overhalen. Dat gelul van boegbeeld van het forum. Allemaal lulkoek. Ik zit er volledig doorheen nu. Zover dat ik er nu helemaal geen enkele malle moer zin meer in heb.

Als er leden het te weten komen dat ik dood ben, niemand hoeft er bij mij te komen van het forum. Een lege aula kan mij ook geen moer schelen. Ik sta toch altijd alleen, en dan zouden er ineens mensen bij mij gaan staan. Nee nu een einzelganger, dan in de aula van het crematorium ook. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gebruikersavatar
w-sure
Berichten: 266
Lid geworden op: 11 jan 2009 14:08

Re: Geweldige eerste reactie

Bericht door w-sure »

Hoi RoksterNL,

welkom terug. Je komt toch iedere keer weer terug om te kijken of iemand heeft gereageerd, gelukkig maar.

groet,
Wichor
Plaats reactie