het was weer zo'n dag

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Arjan
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mar 2009 21:38

het was weer zo'n dag

Bericht door Arjan »

Vandaag voor een groot deel thuis geweest en dus was het weer genieten van het dragen van een rok.
Wat een heerlijkheid, die vrijheid om je benen. Ook al heb ik een panty aan, je hebt gewoonweg geen last van de broekspijpen......

Helaas kan ik op zo'n dag alleen mijn bruine laarzen aan, de zwarte kunnen alleen voor de foto's omdat daar een hakje onderzit en dat geeft teveel bijgeluiden voor de buren :oops:
Heeft iemand daar misschien een oplossing voor?
Want tja, zolang ik niet buiten kom, kan ik die dus niet echt dragen.......

Rest mij nog om de meeste van jullie mijn complimenten te geven over het naar buiten gaan in rok. Vanmiddag moest ik naar de brievenbus en heb me dus weer om moeten kleden. Ik ben nu eenmaal niet zover, ben erg benauwd om iemand (en zeker een bekende) tegen te komen en me te moeten verantwoorden 8-)

Groeten van Arjan
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: het was weer zo'n dag

Bericht door RokSterNL »

Even een vraag.

Zit er nog steeds de hak onder, die er bij de fabriek onder gezet is geworden. Ik bedoel dus eigenlijk heb je nog nooit het loopgedeelte bij de schoenmaker laten vervangen. Ik laat meestal bij nieuwe laarzen voordat ik ze ga gebruiken die kunststofhak direkt verwijderen. Dit omdat ze al binnen een week weggesleten zijn ten opzichte van die rubberen.

Als er dus een kunststofhak onder zit, zou ik eerst deze bij de schoenmaker laten vervangen, want die kunststofhakken maken mijns inziens ook meer lawaai.
Ik hoop dat je met dit advies iets kan.
Arjan
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 mar 2009 21:38

Re: het was weer zo'n dag

Bericht door Arjan »

Bedankt RokSterNL voor je antwoord.
Ik ga er mee aan de slag.........
Ik had daar dus niet aan gedacht.
Plaats reactie