Weekje verlof in Bastonge I.

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Weekje verlof in Bastonge I.

Bericht door Ludwigcw »

Net terug van een week rustvakantie, nadat we augaustus vorige jaar ons nieuw huis gekocht hadden, ze we tot nu steeds in de weer geweest met renovatie en bouwwerken voor mijn vrouw haar opvang. Nu zijn de zwaarste werken gepasseerd en moet er enkel nog water, elekt. verwarming shape en vloer gelegd worden. Dus tegen de feestdagen zit mijn vrouw in haar nieuwe opvang, en is het ganse huis terug privé, en moet ik mijn binnenshuis niet meer inhouden voor de klanten. :D

Maar terug naar ons weekje vakantie, we hebben spijtig genoeg alle dagen regen en wind gehad maar daardoor hebben we ook voldoende kunnen rusten.

Maar tussendoor hebben we toch af en toe eens gewinkeld, waarbij ik verschillende dingen uitgeprobeerd heb.
In Trier de ganse dag rondgelopen in zwarte legging en hoge laarzen met een iets langere pull ( halfweg mijn billen )met rolkraag, die ik de dag ervoor bij JBC Bastogne gekocht had. Dit op aanraden van mijn vrouw want een pull moet je gat bedekken bij het dragen van een legging anders is dat geen zicht, volgens haar. Nu een rare kronkel van haar, want in de zomer draag ik ook leggings ( waaronder 3/4 ) en dit met een t'shirt, en dan mogen ze mijn gat blijkbaar wel zien. Nu ja, voor mijn geen probleem hoor, zo'n lange pull zag ik wel zitten.
Bij H&M Trier had mijn vrouw ook zoiets gekocht maar in knalrood, 3/4 mouwen en open hals. Mooie en braaf in combinatie met een legging en laarzen. s' Avonds terug in ons verblijfplaats aangekomen krijg ik het aanbod om haar rode pull eens te passen ( iets dat ik altijd mag doen als ze iets nieuws gekocht heeft, voor zover ik erin geraakt natuurlijk ) . Ik trek alles uit, maar onder mijn zwarte ( dunne ) legging had ik nog zwarte dunne panty 20din aan ( het was koud killig weer ), en die hield ik aan, de combinatie was zeker niet slecht volgens mijn vrouw, maar kon beter.
Er werd nog een brede zwarte riem erbij gehaald, alwas het maar om de combinatie buikje en gevaarlijk uitziende bobbeltje onderaan weg te moffelen. Ja in zo'n spannende pulltje kan je niet veel wegsteken, maar die riem deed zijn werk ( dus daarom dragen de dames er zo'n brede riem op, niet voor die bobbel maar wel voor het buikje, aha !! )
Ik had zelf nog zwarte pumps mee dat ik soms onder mijn lange jeans draag, dus die er ook bij aangedaan en het plaatje was compleet. Zalig gevoel, en als ik naar beneden keek een stel mooie sexy benen ( volgens mijn vrouw heb ik wel geschikt mooie rechte benen om zo gekleed te zijn ), maar kijk ik in de spiegel verbrod mijn hoofd het ganse plaatje. Zo zie je dat zelfs bij ons de conditionering van dit hoor met dit en niet anders er goed ingebakken zit. :oops:

Maar toch wilde ik dat zalig gevoel eens verder uitproberen, ik ben diezelfde avond ( als het al goed donker was ), in deze outfit, maar met mijn zwarte leren vest open erover naar het centrum van Bastogne gereden, in het bijzijn van mijn dochter. Mijn vrouw verklaarde mij zot maar ik wilde eens zien hoe ver ik durfde te gaan. Mijn auto in een zijstraat van de grote winkelstraat geplaatst en volle moed op mijn pumps samen met mijn dochter richting winklestraat gestapt. ........ Tot op de hoek en daar bleef ik happeren. Het zag er prachtig uit, en ik vond het ook prachtig en leuk om dragen maar zelfs voor mijn was het nu te vrouwelijk. Het was net ofdat ik in mijn bloot gat liep, en ik voelde mij heel kwetsbaar, dat was een stap te ver voor mij. :cry:

Dus waren we vlug terug, wat de reactie van mijn vrouw " d'as rap " opleverde, waarop ik " ech ja? Vind je? ".

Ludwigcw
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Weekje verlof in Bastonge I.

Bericht door willi »

Leuk verhaal Ludwig. En zeer herkenbaar, voor mij althans.
Het is altijd de laatste, definitieve stap die het moeilijkst is. Je loopt vol goede moed vanuit een relatief duister gebied een hel verlichte winkelstraat in en dan . . . dan realiseer je je, dat je voor een man niet volgens de geldende normen gekleed bent. Normen die door anderen zijn bepaald. Door mensen met wie je vrijwel niets gemeen hebt, en die ook maar wat uit hun nek leuteren.
En dat plotseling voelen dat je in je blote kont loopt, herken ik ook. Dat is voor ons mannen pure ongewoonte. . . Vrouwen doet dat niets!

Ik vindt het trouwens getuigen van veel durf om in, laten we zeggen een minijurkje, met daaronder alleen een dunne panty en . . . pumps, de straat op te gaan. En ook petje af voor je dochter.

maar zelfs voor mijn was het nu te vrouwelijk. Het was net ofdat ik in mijn bloot gat liep, en ik voelde mij heel kwetsbaar, dat was een stap te ver voor mij.

Dat kwetsbaar voelen begrijp ik. Maar tegen dat ‘vrouwelijk’, teken ik op goede gronden protest aan. Als je mijn verklaring op Off Topic leest, zul je begrijpen waarom.
KLEDING IS NIET BEPALEND VOOR HET GESLACHT. EEN EVENTUELE RELATIE TUSSEN BEIDE BERUST OP PUUR TOEVAL.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie