nieuwe rok gekocht en rondje door Ikea

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Rinus54
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 sep 2009 23:25

nieuwe rok gekocht en rondje door Ikea

Bericht door Rinus54 »

Gisteren bij Zeeman gestuit op leuke rokken. Donkerblauwe knielange katoenen rok. Gaf het zonder schroom aan de caissiere om het af te rekenen, geen enkel probleem.
Vanavond moest ik even bij Ikea zijn en zag ik gelijk een prachtige gelegenheid mij te showen. Mijn jas deed ik binnen uit want het was daar warm genoeg voor binnen. Onder de rok had ik daar een maillot aan in ieder geval.
Ik moet zeggen dat ik relatief weinig heb gemerkt. Er was best nog wel een gezellige drukte waar menigeen gewoon zijn gang ging en ik niet het idee had dat ik als bezienswaardigheid werd gezien. Dit heb ik alleen gezien bij een net volwassen vrouw die me wat nakeek. Ook een klein kind van een jaar of 3 keek haar ogen uit, ging pontificaal staan kijken, ongetwijfeld een ervaring rijker.
Al met al, erg meegevallen. Ik heb daar zeer ontspannen kunnen rondlopen.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwe rok gekocht en rondje door Ikea

Bericht door Jos »

klinkt bekend rinus; bij mij in de buurt is ook een hele grote Ikea (woonboulevard Heerlen).
Ik was nogal benieuwd hoe het publiek daar zou reageren op een man in rok, maar ik ben tot de conclusie gekomen, dat de meesten het zo druk hebben met zichzelf of met zijn/haar bezigheid, dat je amper opvalt.
Natuurlijk wel goed, dat je naar buiten gaat in rok; voor mezelf vond ik de stap naar Ikea ook groot en heb vervolgens de stap gemaakt naar een grote bouwmarkt die er naast ligt.

kleine kinderen zien heel erg veel en zeggen soms ook heel erg veel (meestal tot ergernis van hun ouders)
een fervent rokdrager
Plaats reactie