lange rok en sneeuw

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

lange rok en sneeuw

Bericht door masker »

Kwam er vanmorgen achter dat een enkel lange rok in de sneeuw niet echt heel erg handig is. Onderkant helemaal nat!
en ik had door jullie enthousiasme voor rokken de laatste tijd bijna alleen maar rokken aan. nu toch maar gekozen voor een bergklimbroek met een laagje gore tex om droog te blijven.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: lange rok en sneeuw

Bericht door willi »

Inderdaad, een lange rok tot vlak boven de grond kan heel mooi zijn, maar er kleven nadelen aan.
Ik heb zelf een zéér lange (witte) ‘broek’, waarmee ik ook niet in de sneeuw kan lopen.
Voor dit weer moet je je nu eenmaal ‘aangepast’ kleden. Dus of hoge hakken, of laarzen in combinatie met een kortere rok of een broek die tegen een stootje kan.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: lange rok en sneeuw

Bericht door masker »

Ik heb een rok besteld met een hoop metalen ringen aan de zijkant. Het is een zwarte stoere lange rok en ik wil hem dragen samen met mijn bergschoenen die ik in de winter met glad weer meestal aan heb. ik wil kijken of het lukt om de rok met een haakje tijdelijk korter te maken zodat ik ongestoord door de sneeuw kan banjeren en hem binnen lekker lang over mijn schoenen kan laten hangen. Nu maar hopen dat de pakketdienst door de sneeuw kan komen......
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Plaats reactie