Ex collega ontmoet

Algemene ervaringen met het rok dragen
Peter v

Ex collega ontmoet

Bericht door Peter v »

Ik had vandaag een ex collega gezien en liep op hem af. Had hem in enkele jaren niet gezien. Hij moest even goed kijken voor dat hij wist wie ik was. Hij keek er van op dat ik daar stond, in paarse (dames) pullover, over de knie zwart met krijt stripe wollen rok, zwarte pantys en zwarte laarzen.

Hij zei helemaal gen idee te hebben van dat er mannen rokken droegen. Wel wist hij wat travestieten waren. dus heb ik hem snel verteld dat ik dat niet was, maar gewoon een man die zich anders wilde kleden. Na aanvankelijk een beetje bewildered te zijn, kon hij na mijn uitleg over mannen in rokken zich het wel enigszins voorstellen.

Dit was voor mij een ideaal moment om van iemand te horen hoe het overkomt als je er niets van weet over mannen die rokken willen dragen en verder niet van mannen houden, geen travestiet zijn. Want het kan zijn dat dat het enige is wat sommige mensen kunnen bedenken wanneer ze zien dat een man iets van een vrouw aan heeft. Een rok is blijkbaar voor zo veel mensen nog altijd een puur vrouwen kleding stuk.

Heb jij ook zulke ervaringen? Vertel het graag door. Al is de kans daarop klein, want er zijn zo weinig actieve buiten dragers.

Vr. gr.
Peter v.
Plaats reactie