Fietsen in de sneeuw

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Fietsen in de sneeuw

Bericht door willi »

Fietsen op een damesfiets in een strakzittende rok in de sneeuw. Dt is vragen om moeilijkheden. Ook voor mij.
Ik begrijp nu waarom vrouwen dán liever een broek aantrekken, of een wijdere rok. Want ook onder de sneeuw is de grond erg hard.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: Fietsen in de sneeuw

Bericht door masker »

Ja die vrouwen zijn soms zo dom nog niet met hun broeken.....
hopelijk alleen een gedeukt ego opgelopen en verder geen lichamelijke schade.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Fietsen in de sneeuw

Bericht door Jos »

op een fiets is het ten allen tijden verstandig om praktische kleding te dragen. Ik heb zelf een moutainbike en heb ooit een poging gedaan op te stappen in een korte strakke rok (gelukkig is het niet gefilmd ;) ). Sindsdien alleen maar gemakkelijk zittende kleding.
Wel verbaas ik me er steeds weer over hoe een jonge vrouw in strakke minirok op een racefiets (met stang) kan rijden; ik kom er geregeld een tegen.
een fervent rokdrager
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Fietsen in de sneeuw

Bericht door sam »

zi elders mijn ervaringen op dit forum. Het gaat wel, maar is niet gemakkleijk.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Fietsen in de sneeuw

Bericht door rokwens »

Daarom zie je vaak dames fietsen met één hand aan het stuur en de andere op de rok.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Plaats reactie