uit het verwijderde MSN-forum

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

uit het verwijderde MSN-forum

Bericht door rokwens »

26 april 2006

Rokervaring van een van de forumleden



Vandaag was het weer er naar dus ik in een nieuwe rok naar mijn middag-afspraak. Onderweg ondermeer de volgende opmerkingen gehoord:

"Gaaf man! Cool!" zei de jongeman met het lederen jack.
Ik zei: "Bedoel je m'n rok? Inderdaad lekker koel met dit weer." Waarop hij antwoordde:"Nee, man. Ik bedoel die print van Che Guevara erop. Dat is ook MIJN hero..."

Een blonde jongedame "Hey! It looks like you're wearing an apron!"

Een donkerharige schone:"Gave rok heb je aan!"

Had 'm vorige week gekocht op het Amsterdamse Waterlooplein: een eenvoudige wikkelrok tot aan de wreef met diverse prints, veelal met Japans-aandoende afbeeldingen van ondermeer Geisha's, vogels maar ook andere lieflijke tafereeltjes in niet al te schreeuwerige kleuren. Ik koos voor die met Che Guevara-print in diverse grijstinten uitgevoerd.

Het was een goede dag. Het zal nog wel even duren voordat ik ook in mijn hoedanigheid als politicus in rok op een vergadering verschijn maar als privé-persoon door de Amsterdamse binnenstad wandelen en ook in m'n eigen buurtje is geen enkel probleem (meer) voor mij...
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: uit het verwijderde MSN-forum

Bericht door Wiha »

Waar haal je die nog vandaan? Opgeslagen op je pc ofzo?
Wel grappig om dit zo te lezen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie