GOOGELEN

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

GOOGELEN

Bericht door rokwens »

Zo nu en dan gebruik ik deze zoekmachiene.
Met de input "jongensrok" en "rok voor jongens" heb ik al enkele leuke dingen ontdekt.
O.a. een forum waar dit onderwerp over 17 schermen aan bod komt.
Een van de meisjestieners is heel anti-rok en zegt alle mannen in rok in hun gezicht te gaan uitlachen, maar er wordt flink verdedigd.
Er is ook een vrouw die op een babysite zegt dat ze haar jongetje wel een jurkje had kunnen geven omdat hij steeds zeurt om een jongensrok met bloemetjes.
Tja google zelf maar wat. Wie weet vind je ook leuke dingen.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Peter v

Re: GOOGELEN

Bericht door Peter v »

Wat grappig, o.a. dat van die moeder,

Er is ook een vrouw die op een babysite zegt dat ze haar jongetje wel een jurkje had kunnen geven omdat hij steeds zeurt om een jongensrok met bloemetjes.

Nou dat moet ze gewoon doen, maar hem dan wel bijstaan.

ik zal ook googelen.
peter v.
Peter v

Re: GOOGELEN

Bericht door Peter v »

Gelijk raak, maar of dit bericht klopt en voor wanneer?

Algemeen: Rok voor jongens
De grote kledingwinkel H&M gaat in de lente de rok voor jongens verkopen. 'Het wordt het meest trendy ding voor jongens van de voorbije jaren', denken ze. ...
http://www.bop.vgc.be/tijdschriften/kit ... 1/rok.html - 1k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

"Rok voor jongens

De grote kledingwinkel H&M gaat in de lente de rok voor jongens verkopen. 'Het wordt het meest trendy ding voor jongens van de voorbije jaren', denken ze. Mode-ontwerpers hebben al vaker geprobeerd om een rok voor jongens te verkopen. Tot nu toe zonder veel succes. Het is wel de eerste keer dat een grote winkelketen het gaat proberen. De rok kan eventueel over een broek worden gedragen."

Peter v
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: GOOGELEN

Bericht door Wiha »

H&M mag het wel eens weer gaan doen, maar zoals je ziet hoe de URL opgebouwd is van deze pagina dan dateert deze info uit 2003. Wie weet als we ze bestoken met e-mails om de zoveel tijd, op de hoogte brengen van deze site etc. dat ze het weer eens willen proberen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: GOOGELEN

Bericht door RokSterNL »

Hoi Wiha,

Je bedoelt toch dat we onze nieuwe Rok voor mannensite aan H&M moeten zenden via de mail, of begrijp ik het verkeerd en moeten we die link uit 2003 opnieuw sturen ?

Ik persoonlijk zou onze nieuwe site doorsturen.

Hallo Rokwens,

Ik heb aan die zoekcriteria eigenlijk nog nooit eerder gedacht, maar het is wel een goede mogelijkheid. Ik gebruik overigens voor al mijn zoekopdrachten op Internet altijd Google.
Wel weer vreemd dat zo'n meisje zo'n reactie geeft, dat ze alle jongens in rok in hun gezicht uit zou gaan staan lachen. Ik vind zulk soort dingen niet normaal. Dit getuigd mijns inziens toch van een lagere afkomst te zijn. Daar had Peter v het afgelopen zaterdag met mij ook al over. Toch gaat het keer op keer op.

Ik zal het ook eens proberen om via die zoekcriteria nieuwe dingen te vinden op rokkengebied.

Groetjes van RokSterNL
Plaats reactie