Mannen pantys

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Peter v

Mannen pantys

Bericht door Peter v »

Hallo, heb net een stuk op een panty forum gelezen en vond dat een goed initiatief en wilde het met jullie delen:
Herenpanty.tk
Forum info:
Forum nieuws
Man bijt Hond zoekt mannen

PostPosted: Wed Nov 21, 2007 17:53 Post subject: Man bijt Hond zoekt mannen Reply with quote
Zoals wij allemaal weten wordt de panty door veel mannen verborgen gedragen, maar ik zou graag zien dat mannen zichtbaar dit kledingstuk gaan dragen. Er mag wel eens wat veranderen in de overwegend eentonige mannengarderobe!

Een tijd geleden is er een onderwerp op het Editie NL geweest en dat was de mannenpanty.
Daar werd toen nogal lacherig over gedaan, maar inmiddels begint het serieuze vormen aan te nemen. Daarom heb ik Man bijt Hond eens benaderd of dit voor hun interessant onderwerp is.

Het NCRV-programma Man Bijt Hond zoekt mannen die regelmatig in het openbaar een mannenpanty dragen en over hun ervaringen willen vertellen. We hebben een voorkeur voor getrouwde heren. Geinteresseerde mannen kunnen een reactie sturen naar erik.basselier@ncrv.nl.

Over de poll: om geen negatief sentiment te zaaien heb ik de optie Nee weggelaten.

Peter v.
kiltair
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 aug 2007 15:28

Re: Mannen pantys

Bericht door kiltair »

ok, ik heb een mailtje gestuurd...
Plaats reactie