GAULTIER

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Viqueen
Berichten: 859
Lid geworden op: 24 dec 2008 20:52

Re: GAULTIER

Bericht door Viqueen »

Klopt Willy,ik hou er ook mee op.Ik heb al zo vaak aangegeven dat ik als man me net zo wil kleden als een vrouw[hoge hakken en pumps hoeven voor mij niet],met dezelfde variaties en keuzes in kleding.Dus ik wil geen vrouw zijn,geen travestiet en geen transgender,maar gewoon een mens die een mooi plaatje wil neerzetten.En met dezelfde mogelijkheden met geraffineerde kleding,bv een extra kort sportbroekje kan ook mooi zijn.

Dat de massa ervan gemaakt heeft dat man en vrouw verschillende kleding mooi vinden,daar plukken we nu de vruchten van.Uitgezonderd mannen die kleding als fetish hebben en het als zelfbevrediging ervaren,ook prima maar het merendeel van de mannen ' dat afwijkt ' wil gewoon net zo kunnen uitten als welk ander persoon.

Maar dat word niet geaccepteerd,en dat blijkt ook wel want Vennix heeft mij nog steeds niet gebeld om te vragen hoe ik er over denk.
Plaats reactie