Oproep VRT Radio

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Oproep VRT Radio

Bericht door Wiha »

Onderstaand kreeg ik per mail. Geintereseerden kunnen mij mailen zodat ik je mail adres (en / of telefoonnummer) aan Katrien van VRT doorgeef:

Beste, ik kwam heel toevallig op jullie website terecht en ik vind die erg intrigerend. Ik werk als reporter voor het VRT-programma Vandaag (actualiteitenmagazine op Radio 1), en het lijkt me wel leuk om een reportage te maken over een mannelijke rokdrager. Concreet zou ik samen met iemand een wandelingetje willen maken door een stadscentrum ergens, terwijl hij vertelt over zijn drijfveren en ervaringen, en de reacties van andere mensen. Liefst een heteroman en geen travestiet of transgender - niet dat daar iets mis mee is, helemaal niet, maar het grote publiek ziet mannen met een rok al gauw in die sfeer, en ik zou dat beeld een beetje willen doorbreken. Ik zag in jullie magazine van vorig jaar het verhaal van Svenner, dat lijkt me ideaal. Zou hij - of iemand anders uit Vlaanderen - het zien zitten om hieraan mee te werken? De reportage zou hooguit een uurtje in beslag nemen.
Alvast bedankt als jullie mij willen verder helpen! Met vriendelijke groeten, Katrien

(misschien kan ze ook een uurtje meelopen tijdens de bijeenkomst?)
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Oproep VRT Radio

Bericht door Jos »

Hallo Wiha,
ik wil best meewerken aan zo'n programma, ofschoon ik geen vlaming ben ;)
een fervent rokdrager
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: Oproep VRT Radio

Bericht door Jean Luc »

de YoloS � Mer Sep 28, 2011 12:32 pm