Artikel over de rok voor de man in de Panorama geplaatst

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Artikel over de rok voor de man in de Panorama geplaatst

Bericht door RokSterNL »

Allereerst bedankt voor hen die hun medeleven hebben betuigd via de mail en anderzijds via een kaart na het overlijden van mijn vader.

Ondanks dat ik nog in de rouw zit vanwege het onverwacht overlijden van mijn vader, hier toch even een bericht van mij.

Zoals ik jullie verteld heb ben ik in juli 2007 geinterviewd geworden door een journalist van de Panorama.

Nu is dan eindelijk het artikel geplaatst. Het is de Panorama van deze week woensdag 23 januari. Het artikel staat op pagina 56 en 57. Dus als je interesse hebt kun je hem kopen en het lezen. Dit was voor mij even een positief bericht na al die ellende die nu op mij afkomt na het overlijden.

Voorlopig zullen jullie het buiten dit bericht om, zonder mij moeten doen. Desondanks blijf ik de rok voor de man natuurlijk wel trouw.

Groetjes van RokSterNL
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Artikel over de rok voor de man in de Panorama geplaatst

Bericht door rokwens »

Beste RokSterNl . Ik denk dat iedereen nu wel even stil staat bij de gedachte dat het verlies van zijn vader hem ook kan overkomen of dit al meegemaakt heeft. Ik heb je vader gekend en heb niets anders dan goede woorden over hem.
Je mag hem gerust als voorbeeld nemen en hier de kracht uit putten om verder te gaan.
De wereld draait door, ook voor rokvoormannen. Mooi dat je ons even inlicht over dat artikel. ik hoop het ooit wel eens
te kunnen lezen want in de bladhandel in mijn buurt hebben ze dat tijdschrift niet.
Hou je haaks
Rokwens
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Artikel over de rok voor de man in de Panorama geplaatst

Bericht door Wiha »

Het artikel heb ik ingescanned en in het fotoalbum geplaatst onder een nieuwe catagorie genaamd 'Papieren Media'. Hierin kunnen verder alle artikels die je vind in kranten of tijdschriften over een man in rok in plaatsen.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Peter v

Re: Artikel over de rok voor de man in de Panorama geplaatst

Bericht door Peter v »

Nou even gelezen, en vond het wel een aardige stuk. Mooi dat het gelezen zal worden, krijgen "wij"toch nog wat bekendheid.


Maar zoals meerdere blijven zeggen, wacht niet tot anderen jou toestemming geven om een rok te dragen, DRAAG ze!!!!
Beter reclame is er niet, en ondertussen geniet jij er toch lekker van!
Peter v.
Plaats reactie