Man in Bh hema

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Viqueen:
Nee hoor,mijn lichaam is vergelijkbaar.En in tegenstelling tot showgirls en T's lijdt ik niet aan zelfhaat!

duidelijk herkenbaar als je zelf blijven,dat is de sleutel tot succes!

Op welke catwalk mogen we je binnenkort bewonderen?
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Mannelijk model in lijst meest sexy vrouwen
Hier zie je weer bevestigd dat mensen een vrouwelijke man sexy kunnen vinden, mits hij er maar goed uitziet.

Ik vind het niet verkeerd om hem op te nemen in een lijst van sexy vrouwen. Dat hij biologisch man is, doet niets af aan het feit dat hij vrij vrouwelijk overkomt. En omdat we normaal mensen indelen op basis van hun uiterlijk, is hij dus -- zo lang hij zich zo presenteert -- gewoon vrouw.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Willy:
Niet zo eigenwijs doordrammen Treintje.
Ik heb er jarenlang met m'n neus bovenop gestaan, ik ken het klappen van de zweep!
Wie is hier nu eigenwijs?

Wie dramt hier nu door?
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Ik vind het wel grappig, Andrej ziet er vrij vrouwelijk uit en meteen komen Willy en Viqueen met denigrerende opmerkingen. Ze houden van vrouwelijk, maar niet te. Waar had ik dat ook al weer eerder meegemaakt?
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »


Mik:
Hier zie je weer bevestigd dat mensen een vrouwelijke man sexy kunnen vinden, mits hij er maar goed uitziet.


Ho ho, wie zij die ‘mensen’. Niet het klootjesvolk hoor, die vinden ’t gewoon smerig!

Ik vind het niet verkeerd om hem op te nemen in een lijst van sexy vrouwen.


Bestaat dat dan ook al? Onbegrijpelijk!

En omdat we normaal mensen indelen op basis van hun uiterlijk, is hij dus -- zo lang hij zich zo presenteert -- gewoon vrouw.

Kom op nou jongens, laten we eerst ‘ns wachten tot ie 40 is.

Gaat dit niet allemaal een beetje te ver? De 19-jarige ‘jongen’ heeft misschien wel het ‘Syndroom van Klinefelter’. Ik hoop ’t niet voor hem.

Willy:
Niet zo eigenwijs doordrammen Treintje.
Ik heb er jarenlang met m'n neus bovenop gestaan, ik ken het klappen van de zweep!


Wie is hier nu eigenwijs?
Wie dramt hier nu door?

Ik vind het wel grappig, Andrej ziet er vrij vrouwelijk uit en meteen komen Willy en Viqueen met denigrerende opmerkingen.

Fout! Ik heb alleen problemen met persoonsverheerlijking. En verder ben ik gewoon realist. Je moet geen dingen gaan zien die er niet zijn. Dat heeft niets te maken met denigreren

Ze houden van vrouwelijk, maar niet te. Waar had ik dat ook al weer eerder meegemaakt?

Nou, zeg ‘t ‘ns? Waar had je dat eerder meegemaak . . .?
Overigens had ik graag dat ik losgekoppeld werd van Viqueen.

We beginnen nu wel heel erg op de man te spelen, vind je niet.

. . . Hij is echt jaloers.

Deze had ik niet gelezen Mik.
Een beetje kinderachtig, vind je niet. Droom maar lekker verder van deze 19-jarige jongen in de greep van de commercie.
Jaloers, op iemand met een chromosoomafwijking? Nou nee!
Ik denk niet dat mijn vrouw hier blij mee zou zijn.
Laatst gewijzigd door willi op 25 dec 2011 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Die stelling van mij dat hij gewoon vrouw is, lijkt me niet te kloppen. Hij ziet er uit als vrouw en is biologisch man. Dus transgender. Zo ziet hij zichzelf ook.

Ik heb hier een stukje over hem met twee nieuws-clips.

http://abcnews.go.com/US/male-lingerie- ... u9F31vLkdB

Ik citeer dit stukje er even uit:
Pejic now commands as much money as a female model would for photo shoots, and his face has graced the covers of more high fashion magazines than any other male model.

According to his agent, Joseph Tenni, Pejic's role as a women's underwear model has broken down gender roles in the fashion world in an unprecedented way.

"It's revolutionary," Tenni told the Australian blog frockwriter. "I've never known a man to do a womens' lingerie campaign before."
Laatst gewijzigd door mikvanes op 19 dec 2011 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Willi:
Ze houden van vrouwelijk, maar niet te. Waar had ik dat ook al weer eerder meegemaakt?

Nou, zeg ‘t ‘ns? Waar had je dat eerder meegemaak . . .?
Overigens had ik graag dat ik losgekoppeld werd van Viqueen.

We beginnen nu wel heel erg op de man te spelen, vind je niet.
Hmmm, ik slinger je geen geladen adjectieven naar het hoofd.

Omgekeerd dacht ik er wel een paar gelezen te hebben.

Maar dat ik denk dat je houdt van vrouwelijk, maar niet te, komt puur door je eigen opmerkingen.
Andrej is een voorbeeld, daarvoor had je het bij de vrouw in het rode jack en als we verder terug gaan, zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden, denk ik.

En ik zeg niet zo maar in het wilde weg dat je 'jaloers' bent, maar in reactie op een opmerking van je over Andrej die ik er bij citeerde en dat ik hem niet al te ernstig bedoelde bleek uit de :o .
Laatst gewijzigd door mikvanes op 19 dec 2011 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

Hmmm, ik slinger je geen geladen adjectieven naar het hoofd.
Omgekeerd dacht ik er wel een paar gelezen te hebben.

Sorry Mik, dan was dat in het vuur van ’t spel.

Maar dat ik denk dat je houdt van vrouwelijk, maar niet te, komt puur door je eigen opmerkingen.
Andrej is een voorbeeld, daarvoor had je het bij de vrouw in het rode jack en als we verder terug gaan, zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden, denk ik.


Mij ontbreekt de lust om terug te bladeren.
Nogmaals, ik heb niets tegen vrouwen, vrouwelijk en vrouwelijkheid, zolang dat binnen redelijke grenzen blijft. En verder is ‘t gewoon een kwestie van persoonlijke smaak.
Wat jij doet gaat mij te ver. Ik wens er geen moeite voor te hoeven doen om op een vrouw te lijken. Mocht dat ongewild toch een keer voorkomen (dag mevrouw), maak ik me er niet druk om. Dat zij dan zo.
Dat is nu eenmaal het risico van kleding dragen die het verstarde publiek ziet als ‘vrouwelijk’! Helaas.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

In jouw visie pikken mensen een vrouwelijke man helemaal niet, want daar zijn ze nog niet aan toe.

Dan komt de Hema met Andrej op de proppen en vrijwel iedereen vindt het leuk en bijzonder.

En dat is in jouw optiek helemaal verkeerd.

Ja, als ik erover nadenk, ligt dat eigenlijk ook wel wat voor de hand.

Jij hebt bepaalde opvattingen over hoe de wereld in elkaar zit en Andrej gooit die met een paar plaatjes volledig ondersteboven. Lastig, zo'n vrouwelijke man. De wereld moet wel zijn, zoals we denken dat hij is.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Willi:
Wat jij doet gaat mij te ver. Ik wens er geen moeite voor te hoeven doen om op een vrouw te lijken.
Word ik weer van iets beschuldigd, wat ik nooit zal doen. Ik doe heel veel moeite om er even leuk en bijzonder uit te zien op een vrouwelijke manier. Ook vaak genoeg op een mannelijke manier, maar dat gaat me iets gemakkelijker af.

Zodra Willi zich bedreigd waant, wordt er gemept. Zullen we even terug naar het topic?
Plaats reactie