Man in Bh hema

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

In jouw visie pikken mensen een vrouwelijke man helemaal niet, want daar zijn ze nog niet aan toe.

Kijk, daar ga je weer. Ik zei dat (alleen) het klootjesvolk (dat zich niet bezig houdt met haut couture) het waarschijnlijk smerig vindt, o.i.d..
Jij bedoelt mensen met een redelijk niveau. Hoog opgeleid en zo. Tja, die vinden het natuurlijk prachtig.

Dan komt de Hema met Andrej op de proppen en vrijwel iedereen vindt het leuk en bijzonder.

Natuurlijk is dat leuk. Dat vind ik (Willi) ook. Maar ik denk niet ‘vrijwel iedereen’!

En dat is in jouw optiek helemaal verkeerd.

Zie boven.

Ja, als ik erover nadenk, ligt dat eigenlijk ook wel wat voor de hand.

Zie boven.

Jij hebt bepaalde opvattingen over hoe de wereld in elkaar zit en Andrej gooit die met een paar plaatjes volledig ondersteboven. Lastig, zo'n vrouwelijke man. De wereld moet wel zijn, zoals we denken dat hij is.

Zie boven.

Willi:
Wat jij doet gaat mij te ver. Ik wens er geen moeite voor te hoeven doen om op een vrouw te lijken.

Word ik weer van iets beschuldigd, wat ik nooit zal doen. Ik doe heel veel moeite om er even leuk en bijzonder uit te zien op een vrouwelijke manier. Ook vaak genoeg op een mannelijke manier, maar dat gaat me iets gemakkelijker af.


Waar beschuldig ik je dan van? Ik zei alleen maar dat het ‘MIJ’ te ver gaat; dit hóéft niet voor mij. Maar ik vind het leuk dat jij het doet.

Zodra Willi zich bedreigd waant, wordt er gemept. Zullen we even terug naar het topic?

Tja, als het ziet als meppen!?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Man in legging als anti-reclame

Bericht door mikvanes »

Na de man die een bh showt, blijken we nu ook een mannelijke man te hebben die een legging showt.

http://fashion.blog.nl/trends/2007/01/0 ... eggingleed

Man in legging als anti-reclame
Laatst gewijzigd door mikvanes op 25 dec 2011 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
treintje
Berichten: 1096
Lid geworden op: 13 nov 2010 21:33

Re: Man in Bh hema

Bericht door treintje »

Nou, ik geloof niet dat het plaatje bij het artikel bedoeld is als reclame... :roll:
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: Man in legging als anti-reclame

Bericht door mrcsk »

mikvanes schreef:Na de man die een bh showt, blijken we nu ook een mannelijke man te hebben die een legging showt.

http://fashion.blog.nl/trends/2007/01/0 ... eggingleed

Man in legging als anti-reclame
Als het dan nog in het zwart is ja oké.
Mag er dan nog een rok of een korte broek er over gedragen worden.
Zekers niet in dat blauw.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

Als je een man in legging wilt showen moet je geen wangedrocht gebruiken.
Daarom vind ik ’t dan ook ontzettend lullig dat deze foto wordt geplaatst. Wat willen ze hiermee bereiken? Aantonen dat ’t allemaal nog veel erger kan; zoals de man die de gore moed heeft een legging aan te trekken?
Weer wordt de man voor iets dergelijks gebruikt! Maar niet m’n buurvouw die uit haar (aan)spannende bikini dreigt te klappen.

De man kan uitstekend een legging dragen, maar dan wel in combinatie met een tuniek, en zoals voor ‘t alles opgaat, niet met een uitpuilende pens.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

Mik:
Maar dat ik denk dat je houdt van vrouwelijk, maar niet te, komt puur door je eigen opmerkingen.
Andrej is een voorbeeld, daarvoor had je het bij de vrouw in het rode jack en als we verder terug gaan, zijn er nog wel meer voorbeelden te vinden, denk ik.


Vrouwelijk, maar niet té???
Ik begrijp niet waar je ’t over hebt beste Mik. Bedoel je dat ik ’t soms niet eens ben met de ‘smaak’ van die vrouwen? Dat ik ’t niet meer ‘vrouwelijk’ vind maar ordinair? Platvloers uitdagend en zo? Zoals Lady Gaga en anderen uit de sex/zang industrie?

Dan heb je nóg geen gelijk, want dat vind ik niet té vrouwelijk . . , maar gewoon goor. Sorry.
Die juffrouw met rode jack was een ander geval. Wat jij zag was iets heel bijzonders; een voorbeeld van de superieur geklede vrouw; een ultiem voorbeeld voor rokmannen. Iets dat ik in twijfel trok. Ik vond haar niet zo bijzonder, met die gescheurde broek en zo.

Nogmaals, ik heb geen zin om alles wat ik een keer heb geschreven over Andrej op te zoeken.
Wat ik vind van deze 19-jarige jongen is niet echt belangrijk. Ik wens hem alle geluk in de wereld met zijn ‘ongewone’ uiterlijk, waarmee hij als vrouw kan poseren. En hoe!
En ik hoop ook dat hij er veel euro’tjes mee verdient; als boegbeeld van de van de mode-industrie. Want vergeet dat niet Mik, het is pure commercie wat de klok slaat. Leuke, maar ook keiharde commercie.

En ik zeg niet zo maar in het wilde weg dat je 'jaloers' bent, maar in reactie op een opmerking van je over Andrej die ik er bij citeerde en dat ik hem niet al te ernstig bedoelde bleek uit de . . . . . .?

Sorry, ik kijk nooit naar smilies. Ik vind dat ondingen.
Verder neem je nogal makkelijk het woord ‘jaloers’ in de mond. Waarop zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn!? Op het lichaam van Andrej? Kom nou!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Willi:
Als je een man in legging wilt showen moet je geen wangedrocht gebruiken.
Daarom vind ik ’t dan ook ontzettend lullig dat deze foto wordt geplaatst.
De bedoeling van die reclame is aan te geven dat er ergere dingen bestaan dan epilepsie.

Je probeert dus duidelijk te maken dat epilepsie niet zo erg is. Dan kies je dus niet iets heel ergs, maar iets vrij onbenulligs. Dat hebben ze hier dus ook gedaan. Een man in een felblauwe legging die er niet uitziet.

Ik loop standaard in leggings. Ik heb er niets mee, maar het zit wel zalig. Dus eigenlijk hetzelfde wat Jan zegt over rokken. Maar ik voel me niet beledigd door die poster. Waarom zou ik? Zie ik eruit als de man op de foto? Het kan best zijn dat ik er in een legging soms niet uitzie. Nou, dan verdien ik terecht een schop onder mijn kont. Het kan ook zijn dat ik er in een legging perfect uitzie. Het heeft allemaal niets of amper iets met die legging te maken.

Op travestie.org is er een hele discussie over die poster geweest. Bij mijn weten was alleen Frederique nogal beledigd door die poster en verder niemand. Niemand van de transen en travestieten voelde zich verder aangesproken. Willi blijkt dan de tweede te zijn. Kennelijk zie je dus toch wel overeenkomsten met jezelf.

De andere kant van het verhaal, is dat de poster kennelijk niet goed werkt. Dat is ook begrijpelijk. Je brengt een negatieve boodschap. Andrej voor de Hema werkt wel. Deze man in legging werkt niet. Voor mannen in rok zit daar een belangrijke les in. Je moet werken met mooie, leuke plaatjes.
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: Man in Bh hema

Bericht door mikvanes »

Willi:
Vrouwelijk, maar niet té???
Ik begrijp niet waar je ’t over hebt beste Mik. Bedoel je dat ik ’t soms niet eens ben met de ‘smaak’ van die vrouwen? Dat ik ’t niet meer ‘vrouwelijk’ vind maar ordinair? Platvloers uitdagend en zo? Zoals Lady Gaga en anderen uit de sex/zang industrie?

Dan heb je nóg geen gelijk, want dat vind ik niet té vrouwelijk . . , maar gewoon goor. Sorry.
Kennelijk begrijp je heel goed, waar ik het over had: ordinair, platvloers, uitdagend, goor.

Je koppelt heel stellige waarde-oordelen aan moderne, jonge vrouwen die zich durven te laten zien.

Nee, sorry, dat is niet mijn stijl. Om te beginnen vind ik een vrouw die zich zelf openlijk ongekleed durft te laten zien, zoals de Big Nudes van Helmut Newton. niet goedkoop, maar zelfbewust. Er is lef voor nodig. Ook wat meisjes als Lady Gaga en Rihanna doen, is niet ordinair, maar het resultaat van hard werken, lef en zelfvertrouwen.

Maar ook een vrouw die er misschien niet uitziet of onverzorgd is of tuttig, zal ik niet zo betitelen. Wie geeft mij of jou het recht zulke waarde-oordelen uit te spreken. Ben je God?

En wie ben jezelf dan precies? Zie jij er altijd zo perfect uit? Jij bent nooit een beetje ... vreemd?

Echt, dat je als abnormale man andere mensen zo durft te veroordelen, vind ik heel moeilijk te begrijpen. Maar ik moet toegeven, ik ben het vaker tegengekomen bij transgenders.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

Mikvanes:
Ik loop standaard in leggings. Ik heb er niets mee, maar het zit wel zalig. Dus eigenlijk hetzelfde wat Jan zegt over rokken.

Nou, wat zeur je dan, prettig toch!
En dan komt er de een of andere oelewapper op het idee om ‘de man in legging’ belachelijk te verklaren. Want daar komt ’t toch wel op neer!

Niemand van de transen en travestieten voelde zich verder aangesproken.
Willi blijkt dan de tweede te zijn. Kennelijk zie je dus toch wel overeenkomsten met jezelf.

Je begrijpt ’t noch steeds niet Mik. Het gaat om de achterliggende gedachte. Het systematisch onderuithalen, van mannen die iets anders aantrekken dan een spijkerbroek of een pak, door de plurken-media
Dáár erger ik me aan!

Andrej voor de Hema werkt wel. Deze man in legging werkt niet.

Ach, die sint Andrejus toch. Mijn buurvrouw ziet hem ook als haar grote voorbeeld, maar helaas, ze weegt 120 kg.

Voor mannen in rok zit daar een belangrijke les in. Je moet werken met mooie, leuke plaatjes.

Dacht je soms dat een algemeen vormgever in de reclame dat niet wist Mik?
Hij doet dag in dag uit niet anders! Mooie en leuke plaatjes maken!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: Man in Bh hema

Bericht door willi »

Mikvanes:
Kennelijk begrijp je heel goed, waar ik het over had: ordinair, platvloers, uitdagend, goor.
Je koppelt heel stellige waarde-oordelen aan moderne, jonge vrouwen die zich durven te laten zien.

Heel uitgekiend delen van zinnen en woorden, verwisseld en gekoppeld, en ineens zeg ik iets heel anders! Hoe krijg je ’t toch voor elkaar! Knap hoor.
We hadden ’t over ‘niet té vrouwelijk’, weet je nog? Daar impliceerde je kennelijk mee dat zoiets bestaat, en dat ‘ik’ daar niet van houd.
Welnu, volgens mij bestaat té vrouwelijk niet, maar wel een naast ‘het vrouwelijk’ bestaande vorm van lichaamsexpositie die volledig over de top gaat en bedoelt is om het publiek op seksuele drift te doen geraken teneinde kosten te kunnen besparen op de (aanverwante) ‘publieke vrouw’. Sorry!

Om te beginnen vind ik een vrouw die zich zelf openlijk ongekleed durft te laten zien,. niet goedkoop, maar zelfbewust. Er is lef voor nodig. Ook wat Lady Gaga en Rihanna doen, is niet ordinair, maar het resultaat van hard werken, lef en zelfvertrouwen.

Jij zegt het! Ik vind het platvloerse komedie. Vrouwelijk exhibitionisme (sommige vrouwen hebben daar een sterke behoefte aan) Het werkt magnetiserend op hitsige mannen en op vrouwen die dat ook wel zouden willen. En . . . het verkoopt de CD-tjes goed.
Gelukkig zijn er ook ‘uitstekende’ zangeressen die dit allemaal niet nodig hebben.

Maar ook een vrouw die er misschien niet uitziet of onverzorgd is of tuttig, zal ik niet zo betitelen.

Ik ook niet! Waar zie je me voor aan! Die zijn gewoon onverzorgd of tuttig!

Wie geeft mij of jou het recht zulke waarde-oordelen uit te spreken. Ben je God?

Beste Mik, ik spreek geen ‘algemeen’ waarde-oordeel uit. Ik verklaar slechts wat ‘ik’ van ‘jouw’ type vrouwen vind.
Vrije meninguiting! Weet je wel. Daar hoef je geen God voor te zijn.

En wie ben jezelf dan precies? Zie jij er altijd zo perfect uit? Jij bent nooit een beetje ... vreemd?

Tja, dat is weer een geheel ander verhaal. Ik ben een gewone, nuchtere landgenoot van vriend Leeghwater. ’n Boeren Hollander die zich bezig houdt met pogingen te ondernemen tot het bereiken van wat meer kledingvrijheid; om te kunnen dragen wat jouw vrouwen juist publiekelijk uittrekken en dat behoeven beslist geen rokken of jurken te zijn.

Echt, dat je als abnormale man andere mensen zo durft te veroordelen, vind ik heel moeilijk te begrijpen. Maar ik moet toegeven, ik ben het vaker tegengekomen bij transgenders

Natuurlijk ben je dat meer tegengekomen. Dat zou ik jouw geval ook hebben gezegd.
Overigens, waar ligt het verband tussen het transgender zijn en het afwijzen van vulgaire kleedwijzen
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie