Midasclothing youtube

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ludwigcw
Berichten: 217
Lid geworden op: 23 aug 2007 22:24
Locatie: Oudenburg
Contacteer:

Midasclothing youtube

Bericht door Ludwigcw »

Midasclothing heeft een promotiefilmtje gemaakt waar ze de praktishe kant van een rok promoten bij het skateboarden. :lol:
Zie er allevast stukken eleganter uit dan de afgezakte skaterbroeken dat je nu ziet !

http://de.youtube.com/watch?v=3_S7kTez-_I

Ludwigcw
Peter v

Re: Midasclothing youtube

Bericht door Peter v »

mooi filmpje. Heeft het wat met Midas te maken?
Er was ook één met volgens mij een camou mini jurk.

Het zag er allemaal hel gewoontjes uit. IN HET POSITIEVE. :D
Heel relaxed.
Veel beter :P dan de gevangenis gang replica vreselijke afzak broeken URLG... :roll: :( :( :(

Peter v.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Midasclothing youtube

Bericht door rokwens »

Ludwig, goed dat je dat gevonden hebt. Ik vind dit echt wel uitstekende reklame. Voor mij mag dat filmpje op de voorpagina van dit forum. Het toont hoe mannen vrij en onbevangen omgaan met deze kleding. Het laat zien dat mannen er absoluut WEL mee staan en dat er geen twijfels moeten zijn van anders-geaardheid e.d. Ik heb nadien de site zelf van midasclothing bekenen en daar kan je precies zien hoe die rokken eruit zien. Om te bestellen moet je wel je weg vinden in die Engelse maten. Er is daar ook een kleed te zien dat m.i. goed over komt.
Zou graag een reactie krijgen van de vrouw op oins forum.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Midasclothing youtube

Bericht door Wiha »

Wat dacht je van op de hoofdpagina? Kijk maar eens. Ik heb daar 3 video's geplaatst en gelijk ook de hoofdpagina een andere indeling gegeven.
Laat maar weten wat je er zo van vind.

Groeten,
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie