nieuwsbrief HEJ

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

nieuwsbrief HEJ

Bericht door jan »

Pour les hommes die Frans kunnen lezen hier een link:

www.issuu.com/alsachti/docs/gazettee1

Sommige plaatjes waren al door Jos op onze site gezet en zijn dus ouwe koek (vieux biscuit).
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
mikvanes
Berichten: 1701
Lid geworden op: 29 feb 2008 04:05

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door mikvanes »

Wat mij opvalt, is dat ze amper foto's durven laten zien en al vrijwel helemaal niet van zichzelf. Als ze iets laten zien, is het ook nog eens heel klein.

Ook is de file niet als pdf te downloaden, dus het lezen en bekijken gaat ook niet geweldig.

Ik denk dat het in Frankrijk nog moeilijker ligt dan hier.

Dat klopt ook met het gegeven dat in de Zuid-Amerikaanse culturen, die vaak heel Spaan/Romaans zijn, t's zwaar vervolgd worden.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door Jos »

voor degenen, die het frans niet machtig zijn, hebben zij delen van de tekst zelf al in het engels vertaald.
Dit is te vinden via de site van hun:
http://asso.i-hej.com/index.php#
ga in de bovenbalk naar < Publications > en klik op <gazette> en ga verder naar rechts
je kunt nu kiezen voor engels.
Downloaden is hier ook mogelijk
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door jan »

Ik heb gedaan wat jij aangaf, Jos, maar ook als ik Engels aanklik krijg in de Franse versie met wat commentaartjes aan de zijkant in het Engels.
Nou ja, soit.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
john
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door john »

Op de site van HEJ staan onder Photo ook nog twee albums "rokvoormannen"-mannen op staan.
Eentje over de ontmoeting in Antwerpen (Anvers voor de franstaligen) en een foto van Jos.

John
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door Wiha »

Dan mijn complimenten aan Willi die onze nieuwsbrief er toch een stuk interesanter qua vormgevig uit laat zien. Maar alle initiatieven zijn van harte aanbevolen !
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: nieuwsbrief HEJ

Bericht door Jos »

john schreef:Op de site van HEJ staan onder Photo ook nog twee albums "rokvoormannen"-mannen op staan.
Eentje over de ontmoeting in Antwerpen (Anvers voor de franstaligen) en een foto van Jos.

John
Dat klopt John, dat is dank zij de toevallige ontmoeting die ik vorig jaar heb gehad met een van de leden van het franse forum uit het franstalige Belgie, die bij mij op bezoek is geweest. Ik doe mijn best om hieruit veel meer activiteiten te laten komen, maar ik moet mijn frans nog een beetje (veel) verbeteren om de communicatie te vereenvoudigen
een fervent rokdrager
Plaats reactie