voor de twijfelaars

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Jos »

het valt mij op, dat er zoveel korte jurken tussen zitten; dat moet dan ook maar je smaak zijn.
Ik had toevallig vorige week een jurkje bij een postorderbedrijf besteld, maar ook weer terug gestuurd.
Theoretisch moet het kunnen, denk ik, maar toch nog niet echt mijn ding:

Ik heb de foto verwijderd; geeft teveel een verkeerd beeld naar mijn mening
een fervent rokdrager
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: voor de twijfelaars

Bericht door mrcsk »

Jos schreef:het valt mij op, dat er zoveel korte jurken tussen zitten; dat moet dan ook maar je smaak zijn.
Ik had toevallig vorige week een jurkje bij een postorderbedrijf besteld, maar ook weer terug gestuurd.
Theoretisch moet het kunnen, denk ik, maar toch nog niet echt mijn ding:
zwart gele korte jurk.jpg


Daarmee heb ge gelijk.
Ook echt mijn ding niet.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: voor de twijfelaars

Bericht door sam »

eens! aan rokken waag ik mij, omdat ik dat goed kan combineren met mijn overige garderobe. Bij jurken is dat minder.Wat de lengte betreft: ja het is een trend dat ze korter zijn dat tot voor kort.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: voor de twijfelaars

Bericht door dino »

Jos schreef:het valt mij op, dat er zoveel korte jurken tussen zitten; dat moet dan ook maar je smaak zijn.
Ik had toevallig vorige week een jurkje bij een postorderbedrijf besteld, maar ook weer terug gestuurd.
Theoretisch moet het kunnen, denk ik, maar toch nog niet echt mijn ding:
zwart gele korte jurk.jpg
Dag JOs,
Het is een mooie jurk, maar inderdaad net ietsie pietsie te kort, misschien ook mooi met oker panty. Ieder zijn
Smaak maar ik zou het ook niet kopen, liever in rok.
Mannen aan de rok.!!
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Jean Luc »

Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: voor de twijfelaars

Bericht door jan »

Hier weer een voorbeeld van een mannenrok die je zó zou willen aantrekken. Precies mijn lengte, op de knie.
Bij de linker pols (voor de kijker rechts) kun je zien dat deze rok steekzakken heeft en verder zijn er aan de achterzijde plooien. Kortom, ideaal voor mij.
Misschien voor de zomer een lichter kleurtje.
03.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: voor de twijfelaars

Bericht door jan »

Als je weet waar je moet kijken kom je ook leuke plaatjes tegen uit Japan. Daar zijn ze ook al lang bezig met rokken voor mannen.
Op de site the new male fashion kom je heel wat interessante voorbeelden tegen. Hieronder twee foto's waar je vanzelf vrolijk van wordt. Nu nog 25 graden en een vrolijk zonnetje.
11383.jpg
11186.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
mrcsk
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 okt 2010 17:20
Locatie: oost-vlaanderen,Lebbeke

Re: voor de twijfelaars

Bericht door mrcsk »

jan schreef:Hier weer een voorbeeld van een mannenrok die je zó zou willen aantrekken. Precies mijn lengte, op de knie.
Bij de linker pols (voor de kijker rechts) kun je zien dat deze rok steekzakken heeft en verder zijn er aan de achterzijde plooien. Kortom, ideaal voor mij.
Misschien voor de zomer een lichter kleurtje.
03.jpg
Hier mee ben ik met u volledig akkoord,Jan
Ook mijn goeste ziet er prachtig uit.
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2107
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Jos »

nou Jan, bij jouw eerste foto, waar jij zo achter staat, helemaal niets mis mee. Ik vind alleen, dat het model met zo'n gespierde benen geen stropdas moet dragen, geen goede combinatie :D :D
Bij de japanse rokken heb ik het idee, dat de tweede foto een broekrok is, maar uiteindelijk lijken ze me toch nog goed draagbare rokken.
In ieder geval goed gevonden, ga zo door ;)
een fervent rokdrager
Plaats reactie