voor de twijfelaars

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: voor de twijfelaars

Bericht door dino »

Jos, je moet toegeven dat het wel leuk staat.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: voor de twijfelaars

Bericht door jan »

Mijn uploads hebben altijd de bedoeling bewijs te leveren van het feit dat rokken voor mannen steeds meer in opkomst geraken.
Of het iemands smaak is laat mij een beetje koud want daar GAAT het niet om; het is een mannenrok en het is zelfs de beste mannenrok die ik ooit heb mogen aanschouwen met plooien van achteren en een jeansrok-achtige voorzijde. Die stropdas had ik niet eens gezien en dat laat me óók koud want sinds wanneer mag een macho geen stropdas om? Ik ben al dolblij dat het model geen panty's aanheeft want hoewel ik weet dat er mannenpanty's bestaan vind ik panty's een enorme afbreuk doen aan iemands mannelijkheid. Met andere woorden, als het model een panty aan had gehad dan had ik de foto zeker niet geupload want dan had ik het geen mannenrok meer gevonden.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: voor de twijfelaars

Bericht door sam »

Zo zie je maar dat ieder zijn eigen smaak heeft en dan moet kunnen want daar is dit forum ook voor. Mannen die (allerhande soorten) rokken dragen met wat voor combinatie dan ook. Er zijn onder ons die voor de lange rokken gaan, anderen voor kort en anderen voor een tussenmaat. Ik combineer wel met panty's, en daarin ben ik niet de enige: kijk maar eens op de fotosite. Jan doet dat niet, maar waar het om gaat is dat de rok er voor de man is.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: voor de twijfelaars

Bericht door musa »

Ik was vroeger altijd een tegenstander van het dragen van panty's maar na het probeer te hebben moet ik toegeven dat het mooi staat en zeker met de temperaturen zoals ze nu zijn,het is raar maar hoe kouder hoe meer vrouwen ik zie die rokken dragen met panty's
Het is ook raar dat ik ook op de vrouwen let wat ze dragen en in mezelf zeg ,tja ik sta er beter mee dan zij :P :lol:
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Jean Luc »

Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Jean Luc »

Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: voor de twijfelaars

Bericht door jan »

Zelfs ik kijk hiervan op: Een gewone kledingwebwinkel met échte mannenrokken. Dus geen onbetaalbare Gyvenchi's, geen Gothic rokken die je overal kunt kopen (en overal dezelfde) maar gewoon alledaagse mannenrokken.
Het zoveelste bewijs dat er écht iets aan het veranderen is.
Of het mooi is blijft natuurlijk smaak-afhankelijk en de plooirok doet me denken aan mijn lerares mejuffrouw Foppen die nooit aan de man kwam en ik dacht toen "logisch met zo'n tutrok".
Maar de eerste rok zou ik zó aan kunnen trekken. Als je het plaatje aanklikt zie je meerdere afbeeldingen en het zij-aanzicht (moet dat niet zijn hij-aanzicht?) laat zien dat de rok steekzakken heeft. Voor € 58 komt 'ie vanuit Amerika naar je toe en da's niet echt duur. Zoiets zou je eigenlijk ook gewoon bij Wehkamp moeten aantreffen.

http://www.theurbanapparel.com/index.ph ... esses.html
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Ben »

Kijk, deze ontwerpen (http://fr.fashionmag.com/galeries/photo ... 12331.html) vind ik nu wel cool. De types zonder rafelrandjes. Zijn ze ook te koop via deze website? Misschien heb ik het over het hoofd gezien, want ik spreek/lees geen letter Frans.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: voor de twijfelaars

Bericht door jan »

Ik wil je niet teleurstellen Ben maar dit zijn allemaal korte broekjes. Vergroten van de foto's gaat niet want dan moet je je abonneren (staat erbij in het Frans). Het lijkt mij niet dat er ook maar één man te vinden is die hierin durft te lopen, zeker niet in combinatie met die laarsjes.
Dit had ik al gezien, wel uitvergroot, maar ik zie zoveel van dit soort beeldmateriaal dat ik niet meer weet op welke site dat was.
Anyway, als ik dit interessant had gevonden zou ik het wel geupload hebben.

Ik ben trouwens iemand die rokken alleen interessant vindt als het mannenrokken of mannelijke rokken zijn. Zodra het vrouwelijk wordt haak ik af.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: voor de twijfelaars

Bericht door Ben »

Jan,

Jij stelt mij niet teleur hoor. Jij zegt niet te weten welke man in een dergelijk outfit zou lopen, ik denk dat ik er een ken. Trouwens, jij zegt dat het vrouwenrokken zijn, degene die het presenteerd is toch geen vrouw? Ik vind ze wel stoer. Met name die ene met schaar en rails op het shirt en de rode met zwarte cape. Misschien wel vrouwelijk, maar ik kan het hebben denk ik. De mannerokken vind ik doorgaans zo stijf. De laarzen eronder is inderdaad geen gezicht, dat ben ik met je eens.
Plaats reactie