Aventures d'un Parisien en Laponie

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Jean Luc
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:15
Locatie: Mettet

Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door Jean Luc »

Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door Ben »

Een echte bezienswaardigheid he, een man in rok. Ik ben nu een maandje lid van dit forum, maar ik weet nog steeds niet wat ik ervan denken moet. Eigenlijk had ik gedacht (gehoopt) wat meer combinaties te zien die echt goed met elkaar matchen, maar wat ik zie zijn veelal (een enkeling daargelaten) oudere mannen, poserend in van die typisch mannelijke houdingen. waar eens mens nu niet direct opgewonden van raakt. Ik mis de uiterlijke verzorging en de elegantie. Het één op één kopiëren van het kledingstuk rok van een man naar vrouw werkt niet, daar komt veel meer bij kijken. Misschien moet je jezelf afvragen wat je tot uitdrukking wilt brengen. Als de leden van dit forum voorstaan dat de mannenrok onder een breder publiek gedragen gaan worden, zal er aan de attractiviteit nog een hoop moeten gebeuren.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door Ricky »

Ben,het is niet de bedoeling om er als man helemaal elegant uit te zien,het moet ook nog mannelijk blijven.
Stoere mannen dragen een rok
ecokilt
Berichten: 293
Lid geworden op: 17 okt 2007 21:49
Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door ecokilt »

Er zijn elegante mannen en er zijn minder elegante mannen. Mensen verschillen.
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door musa »

waar eens mens nu niet direct opgewonden van raakt

Ieder heeft zijn drijfveer om met een rok rond te lopen ,maar de mijne is om mannelijk te blijven uitzien ,en niet voor de
opwinding.
Misschien moet je jezelf afvragen wat je tot uitdrukking wilt brengen
Je zegt het zelf ,ieder maakt het uit voor zichzelf
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door musa »

waar eens mens nu niet direct opgewonden van raakt

Ieder heeft zijn drijfveer om met een rok rond te lopen ,maar de mijne is om mannelijk te blijven uitzien ,en niet voor de opwinding.
Misschien moet je jezelf afvragen wat je tot uitdrukking wilt brengen
Je zegt het zelf ,ieder maakt het uit voor zichzelf
sam
Berichten: 369
Lid geworden op: 03 sep 2009 20:06

Re: Aventures d'un Parisien en Laponie

Bericht door sam »

Blijft natuurlijk wel de vraag of het er uitziet of niet. Kijk maar eens in de fotogalerie daar zitten prachtige voorbeelden bij van mannen die er in rok (al dan niet met panty) goed uitzien (mannelijk of niet), maar ook waarbij dat niet het geval is. Maar het is wel zo dat ieder voor zich bepaalt.
Plaats reactie