Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte broek

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte broek

Bericht door Ricky »

Kwam deze discussie toevallig tegen tijdens het googlen over wat vrouwen vinden van een heren korte broek.
Ze vinden hem warm,te zware stof,en lelijk.Lees de hele discussie maar eens.
http://forum.viva.nl/forum/Mode_Beauty/ ... ges/186980
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2103
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte b

Bericht door Jos »

in de discussie komen meer dingen aan bod,
maar om het eerst over de korte heren broek te hebben, is het waar, dat herenkleding minder soepel is als dameskleding.

Daarnaast vind de discussie over vrouwen in mannenkleding en mannen in vrouwelijke truitjes ontzettend tegenvallend, in wat voor eeuw leven deze vrouwen?
Hebben zij echt geen idee, dat elke broek van origine mannenkleding is?
En die opmerking dat de rits en knoop verkeerd om zitten; ik heb vele (dames)rokken met een mannelijke sluiting (dus rechtshandig)
een fervent rokdrager
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte b

Bericht door Ricky »

Inderdaad Jos,dat was me ook opgevallen van de opmerking over de rits en de knoop,bij de jeansrok die ik heb is de sluiting ook mannelijk als ik hem met mijn spijkerbroek vergelijk.Dus is de jeansrok unisex.
Stoere mannen dragen een rok
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte b

Bericht door dino »

Ricky schreef:Kwam deze discussie toevallig tegen tijdens het googlen over wat vrouwen vinden van een heren korte broek.
Ze vinden hem warm,te zware stof,en lelijk.Lees de hele discussie maar eens.
http://forum.viva.nl/forum/Mode_Beauty/ ... ges/186980
Het is mij. Ook opgevallen dat bepaalde rokken met ritssluiting mannelijk geplaatst zijn, dus het zijn "mannenrokken"
Steeds minder rokken in damesafdelingen te koop!!!!
rokkie
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 jun 2011 22:23

Re: Hier het bewijs wat vrouwen vinden van een heren korte b

Bericht door rokkie »

Dat over een rits in rok, dus vooraan wist ik al vele jaren en links of rechtshandig maakt geen verschil uit er zijn linkshandige en ook rechtshandige mensen zowel dames als heren,alleen mag die rits voor de heren wat langer zijn en laat de dames dan maar eens zeggen u draagt een damesrok, of het ziet er niet uit.een dame met een lange broek zeg maar herenbroek ziet dat er wel uit,laat mij niet lachen.
Plaats reactie