uitzending 4 oktober 2013 op radio 5

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: uitzending 4 oktober 2013 op radio 5

Bericht door Ben »

Vrouwen voelen zich per definitie aangevallen als een man een rok draagt. Het zijn immers de vrouwen die het alleen recht op rokken claimen, dus als het over anticipatie gaat van de man in rok, kun je zo'n discussie natuurlijk niet objectief voeren zonder ervaringsdeskundige mannen.
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: uitzending 4 oktober 2013 op radio 5

Bericht door dino »

Ben schreef:Vrouwen voelen zich per definitie aangevallen als een man een rok draagt. Het zijn immers de vrouwen die het alleen recht op rokken claimen, dus als het over anticipatie gaat van de man in rok, kun je zo'n discussie natuurlijk niet objectief voeren zonder ervaringsdeskundige mannen.
Maar vrouwen willen en rok en broek claimen en dragen vaak een broek. Panty's vinden ze trouwens ook maar niks.
Waarom dan die heisa rond mannen in rok
willi
Berichten: 3428
Lid geworden op: 06 apr 2008 17:07

Re: uitzending 4 oktober 2013 op radio 5

Bericht door willi »

Ik heb een tijdje rondgeheisterd* op een vrouwenforum: ‘vrouwenpower’: de naam zegt al het een en ander over de deelnemende dames.
Het gros van deze vrouwen vindt inderdaad dat de rok onvervreemdbaar eigendom is van leden van het vrouwelijk geslacht.
En de broek? Daar hebben ze gewoon recht op. Temeer daar verreweg de meeste broeken op de maat van vrouwen worden gemaakt. Dus eveneens een onvervreemdbaar eigendom (voor de vrouw, wel te verstaan).

Wat ik al niet geprobeerd heb om hen duidelijk te maken dat op deze manier de man eigenlijk nergens meer recht op heeft. . . Het heeft me uiteindelijk de kop gekost. Ik ben in de ‘ban’ gedaan, voor altijd!
Ze wilden het gewoon niet horen! Die alleszins redelijke verklaring van mij.

Oh, er waren wel een aantal vrouwen die partij voor mijn mening kozen, maar die werden volkomen genegeerd.

*of is ’t gerondheisterd?
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie