Het ideale plaatje voor mannen die een rok willen proberen

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Het ideale plaatje voor mannen die een rok willen proberen

Bericht door Ricky »

Het ideale voorbeeld probeer plaatje van hoe mannen de rok/kilt kan combineren de komende jaren in het openbaar. Het hemd kan natuurlijk ook een T-shirt zijn in legergroen of beige kleur. In de winter kun je er een groen of zwart bomberjack bij dragen met een dikke trui.

(dit voorbeeld moét je niet dragen,dit voorbeeld màg je dragen)

Afbeelding
Stoere mannen dragen een rok
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: Het ideale plaatje voor mannen die een rok willen prober

Bericht door jan »

Dit is inderdaad een (bijna) ideaal plaatje van een jongen gewoon in een rok.
Dat (bijna) betekent dat ik weer ga zeuren.
Als je de tijd neemt om door de sites van mannenrokken- en fashionkiltverkopers te surfen zie je dat ze de mannelijkheid willen accentueren door er zware laarzen als army boots onder te dragen.
De jongen draagt een T-shirt (of singlet) hetgeen duidt op lekker weer en dan slaan die stugge oncomfortabele laarzen dus nergens op. Zachte sneakers of sandalen zou veel beter zijn.
Jan.
Deze foto heb ik geplukt van www.skilt.co.uk
Deze foto heb ik geplukt van www.skilt.co.uk
Laatst gewijzigd door jan op 30 dec 2013 11:18, 2 keer totaal gewijzigd.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: Het ideale plaatje voor mannen die een rok willen prober

Bericht door Ben »

Super voorbeeld Ricky. ZIet er goed uit. In mijn geval zal ik mijn mannelijk bovenkant nog iets meer moeten benadrukken. 4jr sportschool hebben zijn sporen nagelaten. Ik zal eens proberen om een dergelijke outfit bij elkaar te sprokkelen. Ik heb de foto van je gepikt hoor. :)
Plaats reactie