C&A

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

C&A

Bericht door Snarf »

Hierbij het antwoord van C&A op mijn verzoek om mannenrokken op te nemen in hun collectie. Ik vrees evenwel dat het een zuiver tactisch antwoord is, maar als we volhouden aan de ketens te vragen hierop in te gaan,krijgen we op termijn misschien wel iets in beweging. Als ze ervan overtuigd geraken dat er een markt bestaat, zullen ze daar zeker op inspelen.
Hieronder het antwoord:
Geacht heer,

Ik dank u voor uw e-mail en voor de suggesties die u deed met betrekking tot onze collectie.
Mede dankzij zulke suggesties kunnen we onze collectie blijven verbeteren.
Ik heb uw suggesties doorgegeven aan de verantwoordelijke personen zodat zij hiermee rekening kunnen houden bij de selectie van hun volgende collecties.

Met vriendelijke groet,

Customer Service C&A België Luxemburg
Jean Monnetlaan 1
B-1804 Vilvoorde
T +32.2.257.65.20
E client@canda.com
http://www.facebook.com/ca
http://www.c-en-a.be
Ben
Berichten: 284
Lid geworden op: 29 jan 2013 22:06

Re: C&A

Bericht door Ben »

Goed antwoord toch? Ik had alleen haar persoonlijke gegevens weggelaten onderaan het bericht. Of heeft ze daar toestemming voor gegeven.
Gebruikersavatar
Jos
Berichten: 2106
Lid geworden op: 05 apr 2009 15:07
Locatie: Heerlen

Re: C&A

Bericht door Jos »

Ben schreef:Goed antwoord toch? Ik had alleen haar persoonlijke gegevens weggelaten onderaan het bericht. Of heeft ze daar toestemming voor gegeven.
Een goed punt, ik heb de naam ertussenuit gehaald.

Het antwoord is enigszins overeenkomend met enige jaren geleden (oktober 2011) enige vooruitgang ?? oordeel zelf:
viewtopic.php?f=8&t=1889
een fervent rokdrager
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: C&A

Bericht door Wiha »

Standaard antwoord helaas. Hopelijk nemen ze ook een keer actie en voegen ze dit echt eens toe. Welke winkel zal dit voor het eerst durven. Oke, H&M heeft het wel eens geprobeerd, maar de laatste keer helaas niet in Nederland en was ook beperkte voorraad. Als ze nu beginnen met een stoer unisex model, dan kost het toch ook veel minder geld voor hun, ze kunnen het model dan ook makkelijk bij de dames kwijt.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: C&A

Bericht door Snarf »

Misschien moet je dit antwoord aan mij/voorstel aan C&A als reactie op mijn vraag en hun antwoord daarop rechtstreeks aan C&A sturen. Hoe vaker zij dergelijke vraag/voorstel krijgen, hoe meer kans we hebben dat ze erop ingaan in de veronderstelling/wetenschap dat de vraag naar dergelijk aanbod commercieel voldoende groot is om het aanbod te doen.
Gebruikersavatar
john
Berichten: 228
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:36
Locatie: Gouda

Re: C&A

Bericht door john »

Toch heb ik alweer een paar maanden terug een kunstlederen rok bij C&A gekocht voor zo'n 30 Euro.
Maatje 44 en "gewoon" gepast in de winkel.

Ook als mannenrok prima te gebruiken, maar mist alleen de zakken en sluit met een rits in de rug.

John
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: C&A

Bericht door Snarf »

Ik kocht - naast enkele jeansrokken - dezelfde of eenzelfde kunstlederen rok. Inderdaad is passen in de winkel geen probleem, maar door dergelijke - ook door mannen draagbare - rokken ook als dusdanig te promoten zou de tolerantie om ze in het openbaar te dragen enkel kunnen groeien. Het is in deze context dan ook zeer belangrijk dat C&A beseft dat ze reeds aan mannen verkoopt en dat dit cliënteel enkel kan groeien als zij mee de drempel verlagen.
Plaats reactie