foutje, bedankt!

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

foutje, bedankt!

Bericht door jan »

Er heeft weer eens iemand ontdekt dat rokken voor mannen eigenlijk niet zo'n gek idee is en heeft gelijk maar een ontwerp gemaakt voor wat deze flierefluiter de ideale rok vindt.
Nou is canvas zo'n beetje de meest stijve stof die er bestaat, veel stijver dan spijkerstof, dus dat is lekker schuren tegen je benen als je ermee gaat fietsen.
Dat is foutje nummer 1.
Verder is de voornaad dus ook de gulp scheef gemaakt als frivole modevariant maar dat is (naar mijn mening) geen gezicht; nét of het verkeerd genaaid is.
Dat is foutje nummer 2.
De steekzakken zijn natuurlijk prima maar er zijn twee grote zakken onder op de zijnaden. Een uitnodiging voor zakkenrollers en als je gaat zitten rolt alles eruit.
Dat is foutje nummer 3.
Alleen verkrijgbaar in donkere kleuren maar dat is een kwestie van smaak.
Da A-lijn en de lengte zijn wél naar mijn smaak. Nou ja, kijk zelf maar op de site en vul de vragenlijst in: http://www.skirtcraft.com.
Jan.
fW4JIlj.jpg
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
beachlion
Berichten: 609
Lid geworden op: 26 jul 2013 19:44
Locatie: Allentown, PA, USA

Re: foutje, bedankt!

Bericht door beachlion »

Het feit dat de jongeman rokken voor mannen wil gaan maken is in mijn optiek helemaal niet fout. Ik vermoed dat hij zich heeft laten inspireren door de Utilikilts maar voor dagelijks gebruik zal hij zelf wel tot de conclusie komen dat een soepeler stof beter is. En anders zal de enquete hem wel op het juiste pad brengen. Behalve een reeks pasmaten zal hij ook wel met verschillende roklengten moeten komen. Ook daar zal de enquete wel een indicatie geven. En potentiele kopers zullen hem wel vertellen welke kleuren lopen en welke niet. Die schuine naden en ritsinzetten is inderdaad geen gezicht.
Ik hou de ontwikkelingen in de gaten, zeker omdat het uit Amerika lijkt te komen.
Plaats reactie