RTL7 programma zoekt mannen in rok

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

RTL7 programma zoekt mannen in rok

Bericht door Wiha »

Ik kreeg een berichtje binnen waarin men voor een RTL7 mannen lifestyle programma opzoek is naar leuke mannen die de rok voor mannen willen promoten. Ik heb aangegeven dat ik wel een berichtje op het forum plaats maar dat men dit item wel positief moet belichten. Onderstaand de reactie:

We zoeken iemand die in het programma de voordelen van de rok kan uitleggen. we zijn ook aan het kijken om er 1 te bestellen voor de presentator. ik zag er 1 die ook handig lijkt om in te klussen.
de insteek is dus het praktische nut en daarbij willen we aangeven dat vrouwen niet het alleenrecht hebben op dit kledingstuk.


Wie interesse heeft om contact op te nemen kan dit doen door hier te reageren of mij rechtstreeks een berichtje te sturen. De reacties die hier binnenkomen zal ik doorsturen en degene die interesse heeft zal ik de contact gegevens aan de programma maker doorgeven.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: RTL7 programma zoekt mannen in rok

Bericht door rokwens »

Beste Wiha,

Ik wil er wel aan deelnemen maar :


a) Ik vind de insteek al helemaal fout. Ik vind niet dat mannen die rokken willen dragen zich moeten gaan verantwoorden, en al helemaal niet over " het practisch nut ". Misschien gaat daar iedereen wel een verschillende mening over hebben. Het moet gewoon een taboe zijn die voor mannen weggewerkt wordt, zonder meer. Voor vrouwen gooit men om de haverklap wel iets nieuws op de markt en die moeten zich daar ook niet voor verantwoorden. De industrie doet het gewoon , zelfs zonder te weten of het gaat aanslaan.

b) Ik heb dit al eens gedaan en mijn ondervinding leert dat dergelijke uitzendingen alleen maar dienen om kijkcijfers te halen en spectakel aan te bieden. Er werd dan ook bijna niets vooraf voorbereid. ik wil alleen meewerken als men mij SCHRIFTELIJK kan bevestigen dat het op een doordachte en serieuze manier kan gebeuren met een degelijke voorbereiding.

c) Ik wens dan ook vooraf inzage te krijgen in wat men gaat vertonen. Bij de geknipte en gezuiverde versie gaat soms de essentie verloren waardoor het beeld wordt vertekent.

d) Er moeten minstens 5 deelnemers zijn.

e) Alle kosten dienen vergoed te worden.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 755
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: RTL7 programma zoekt mannen in rok

Bericht door Wiha »

Dag rokwens

Ik zal je zijn nummer per pm doorgeven
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie