Magazine Nieuwsblad

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Magazine Nieuwsblad

Bericht door Snarf »

In het magazine bij de weekend-editie van Het Nieuwsblad van vandaag, 28 februari 2015, is blz 22 gewijd aan 'De mannenrok'. Dominique Vansteenksite, een 52-jarige CV-technieker, showt en promoot een model van 625 euro. Hopelijk een drukfout, anders niet direct een prijs om dit attribuut bij een groot publiek in gang te doen vinden. In Japan blijkt hij nochtans als zoete broodjes te verkopen
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door musa »

Kan je een foto plaatsen of link naar dat artikel.
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door Snarf »

Helaas. Ik kan niet inscannen en beschik enkel over een papieren versie. Misschien kan een andere bezoeker die Het Nieuwsblad heeft, dit wel doen. Dank daarvoor
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door WesleyN »

Helaas ik kon het artikel niet op internet vinden.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door John J »

Je kan gewoon een foto met je telefoon maken. Het beste bij daglicht.
Papier mooi glad leggen. Anders krijg je schaduwen, en toestel stilhouden.
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door Snarf »

Dat is een goede tip. Het onthouden waard, maar intussen is het magazine reeds met het oud-papier de deur uit. Spijtig. Volgende keer gebruik ik die tip vast wel.i
John J
Berichten: 59
Lid geworden op: 22 dec 2014 19:26

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door John J »

Als je een smartphone hebt, kun je er een scan-app opzetten.
Die maakt net zulke goede scans als een echte scanner.
Snarf
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 jan 2014 09:35

Re: Magazine Nieuwsblad

Bericht door Snarf »

Dank voor de tips, maar voor dit artikel is het helaas toch te laat. Laat ons enkel onthouden dat het Nieuwsblad het de moeite vond om aandacht te besteden aan een mannenrok en betreuren dat er geldwolven zijn die maar al te graag snel rijk worden en zo een doorbraak in de weg staan. Bij een volgend artikel zal ik zeker de tips gebruiken want zo hebben jullie er ook niet veel aan.
Plaats reactie