Ralph Simons lente 2015

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Ralph Simons lente 2015

Bericht door jan »

Frisse ideeën hoor! Nu nog 30 graden....

http://nowfashion.com/raf-simons-menswe ... paris-3873
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
musa
Berichten: 818
Lid geworden op: 26 apr 2010 10:58

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door musa »

Vergeleken met de andere modeshows past het plaatje iets beter in het dragen van zo een creatie dan de andere extravagante kleding dat ze meestal tentoonstellen.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door WesleyN »

Weet je dat je bij H&M ook gewoon van die lange shirts en overhemden kan kopen. Deze shirts en overhemden hebben een lengte van een korte jurk. En ze zijn heel trendy. Ik heb er een aantal van 2 shirts en 2 overhemden. En zelfs zo iemand als Ali B heeft zo'n shirt. Gezien bij de Voice Of Holland. Je moet als man dan wel iets meer lef hebben dan het dragen van een skinny. Daar kijk je tegenwoordig niet meer van op.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door WesleyN »

Je kan ze op internet vinden of in de trendy H&M zaken als in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door rokwens »

inderdaad, ik heb er gekocht bij WE. Net een tuniek. Ik vroeg naar leggings maar die had men niet.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
rokwens
Berichten: 756
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door rokwens »

Dit is een mooie vooruitgang. De opwaardering van de man; fris, luchtig en niet meer van kop tot teen bedekt. Zo stoppen de vastgeroeste gedachten misschien over traditionele herenkleding.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Gebruikersavatar
WesleyN
Berichten: 864
Lid geworden op: 22 jul 2013 19:11

Re: Ralph Simons lente 2015

Bericht door WesleyN »

Ach mijn vrouw moet steeds opnieuw aan me wennen. Het is niet anders.
Iedereen is uniek en toch lijken wij allemaal op elkaar. Wij zijn namelijk allemaal mensen.
Wat is dan de reden om onderscheid te maken in wij en zij-groepjes?
Plaats reactie